MotywacjaPlany treningoweRuch

5 planów treningowych na maj – zmotywuj się do działania!

Jeśli brakuje Wam motywacji do działania, deszczowa pogoda na początku maja nie zachęca, a wymówki w głowie pojawiają się same – nie martwcie się! Przygotowałam dla Was propozycję 5 planów treningowych, które będą IDEALNE, żeby w maju być fit i trenować regularnie. Do dzieła!

Plan treningowy w domu – wydaje się, że z harmonogramem wszystko będzie łatwiejsze. Prawda?

W maju nie mamy wspólnego wyzwania, ale to nie jest powód, żeby rzucać wszystko w cholerę! Na blogu jest mnóstwo – wybaczcie brak skromności, ale akurat wiem, że to robię dobrze – ŚWIETNYCH planów treningowych, które tylko czekają na wykonanie!

W połączeniu z dietą dostosowaną do Waszego celu – efekty gwarantowane! O tym, jak łączyć dietę z treningiem przeczytacie TUTAJ. A jeśli zależy Wam po prostu na sprawności, kondycji i byciu fit (popieram całkowicie) to także mam dobrą wiadomość: plany są tak urozmaicone, że na pewno odczujecie pod koniec miesiąca różnicę w swojej formie!

PLAN TRENINGOWY W DOMU

plan treningowy w domu
Fot. Justyna Kocur-Czarny

Wybrałam 5 propozycji na maj dla Was – każdy z planów jest inny, ale wszystkie są warte uwagi! Pamiętajcie również, że możecie powtarzać ten sam plan – ponieważ większość moich harmonogramów jest bardzo urozmaicona, może być powtarzana wielokrotnie i dalej przynosić efekty.

To co, lecimy z propozycjami! Czas na plan treningowy w domu!

BUDOWANIE KONDYCJI PRZEZ BIEGANIE

plan treningowy w domu

Jeśli chcecie zacząć biegać – to to odpowiedni plan dla Was! Plan ma dwie wersje: dla osób początkujących, które w ogóle nie mają styczności z bieganiem – tutaj zaczynamy od marszobiegów – i dla osób, które już potrafią przebiec ciągiem jakiś dystans, ale chciałyby to robić lepiej, poprawić kondycję i regularnie biegać.

Zapisy do planu oraz szczegółowe informacje o obu planach znajdziecie TUTAJ.

#FITWIOSNA

plan treningowy w domu

#FITWIOSNA to jeden z ciekawszych planów treningowych! Plan jest dostępny w trzech wersjach:

  • mega początkujący
  • średnio-zaawansowani i ambitni początkujący
  • zaawansowani

Plan zawiera treningi do wykonania w domu – wystarczy głównie mata i ewentualnie para hantli. Harmonogram jest bardzo urozmaicony, więc będzie idealny dla osób, które szybko się nudzą!

Zapisy do planu treningowego znajdziecie TUTAJ.

FIT & STRONG – PLAN NA 28 DNI

plan treningowy w domu

Plan składa się z 3 wersji: dla mega początkujących, średniozaawansowanych i zaawansowanych. To jeden z tych przyjemniejszych planów, będzie Wam się go dobrze robić! Ten plan zdecydowanie pomoże w byciu fit – wystarczy pobrać, wydrukować i do dzieła!

Plan oraz szczegółowe informacje znajdziecie TU.

#FITW2021

plan treningowy w domu

Plan #fitw2021 to idealny pomysł dla wszystkich, którzy chcą się zmotywować po przerwie/majówce/zacząć od nowa/zacząć porządnie! Ma rosnący poziom trudności i też jest dostępny w różnych wersjach:

Wszystkie informacje i harmonogram do wydruku znajdziecie TU (bez uzupełnionych treningów – wpisujemy samodzielnie).

A tutaj znajdziecie plany na kolejne tygodnie:

Jest także podstrona z wszystkimi tygodniami: KLIK.

FORMA W 21 DNI

plan treningowy w domu

Jeśli chcecie wypróbować najświeższe treningi z kanału i połączyć to z bieganiem lub z zupełnie nowymi treningami z aplikacji PUMATRAC – plan Forma w 21 dni jest dla Was! To harmonogram na trzy tygodnie, który jest maksymalnie urozmaicony – i też dostępny w różnych wersjach! Tak dokładniej – W PIĘCIU RÓŻNYCH WERSJACH. Jest plan dla osób mega początkujących, dla osób średnio-zaawansowanych i zaawansowanych, a także dwa dodatkowe plany dla osób biegających i chcących jednocześnie ćwiczyć w wyzwaniu i biegać.

Jest także podstrona z wszystkimi tygodniami: KLIK.

PLAN SZYTY NA MIARĘ?

Maj można wykorzystać także do zrobienia własnego planu treningowego – jeśli chcecie zaplanować sobie harmonogram szyty na miarę, z pewnością pomoże Wam w tym mój ebook (który mógłby być kursem :D) – “Trenuj w domu”. „Trenuj w domu” to  najważniejsza wiedza z zakresu treningu w domu oraz lata moich trenerskich doświadczeń zebrane w jednym ebooku. Wszystko to napisane tak, by przyjemnie się czytało – w prosty i przystępny sposób, który pozwoli Ci zrozumieć, jak działać treningowo i pracować nad swoją sylwetką w domowych warunkach. Więcej o ebooku dowiecie się klikając baner poniżej:

plan treningowy w domu

WSZYSTKO ZALEŻY OD CIEBIE!

A koniec końców… wszystko i tak sprowadza się do osoby, którą widzicie w lustrze. Jeśli ona będzie realizować jakikolwiek plan – będzie widziała postępy. Jeśli zaś plan jest tylko skrawkiem papieru, na którym ktoś coś wydrukował i tyle… to sami wiecie, jak to się skończy.

To, co warto mieć w głowie, to jeden bardzo ważny fakt: NIE MUSISZ robić planu na sto procent, żeby mieć efekty, zauważyć różnicę, być sprawniejszą wersją siebie. Nawet plan wykonany w 50 procentach będzie bardziej skuteczny, niż ten, który leży odłogiem.

Dlatego… POWODZENIA! Trzymam mocno kciuki za Wasz aktywny maj i przypominam, że co poniedziałek na moim kanale YouTube możecie liczyć na nowy trening, a w środy widzimy się na treningach LIVE. O najnowszych transmisjach dowiecie się zawsze z zakładki TRENINGI LIVE. 🙂

A codziennie widzimy się na moim INSTAGRAMIE!

About author

Articles

Jestem trenerką, absolwentką AWF we Wrocławiu i byłym sportowcem. Założyłam tego bloga, by udowodnić, że fit może być każdy - niezależnie od wieku i grubości portfela.