#FITW2021 – PLAN TRENINGOWY NA TYDZIEŃ 2

Tydzień pełen treningów – czy może być coś lepszego? W tym tygodniu będziemy się skupiać na równomiernym wzmocnieniu całego ciała, ale nie zabraknie też elementów cardio! Dla każdego coś się znajdzie 🙂

Plan powstał w ramach naszego wyzwania #FITW2021 – możesz do niego dołączyć w każdej chwili i zacząć od aktualnego tygodnia! Wszystkie szczegóły odnośnie wyzwania oraz planner do druku znajdziesz TUTAJ.

PLAN TRENINGOWY NA TYDZIEŃ

Instrukcja obsługi: plan dostępny jest w 3 różnych wersjach. Możesz przeskakiwać pomiędzy wersjami w zależności od swojego samopoczucia.

  • Treningi oznaczone jako dodatkowe – nie są obowiązkowe. Jeśli nie masz czasu na tyle treningów w ciągu tygodnia, pomiń dodatkowe. Plan dalej będzie dobrze ułożony. Możesz mieć od 3 do 5/6 treningów w tygodniu – zależnie, czy będziesz robić treningi oznaczone jako dodatkowe.
  • Treningi oznaczone jako LIVE – to trening na żywo, który odbywa się o konkretnej godzinie na moim kanale YouTube. Polecam nastawić przypomnienie/budzik w telefonie, żeby być na czas!
  • Treningi oznaczone jako NOWOŚĆ – to treningi, które mają premierę w poniedziałek danego tygodnia, najczęściej rano.

Problem z określeniem swojego zaawansowania? Zobacz mój artykuł: KLIK.

Osoby początkujące, bez kondycji i z dużą nadwagą

  1. PONIEDZIAŁEK
    NOWOŚĆStarter 4 . Jeśli robisz trening o wcześniejszej godzinie, wybierz trening Starter 2 FULL BODY.
  2. WTOREK
    wolne
  3. ŚRODA
    TRENING LIVE: Wyciskacz potu bez tupania i skakania – godzina 18:00. Jeśli nie możesz być na treningu LIVE, zrób Cardio Starter.
  4. CZWARTEK
    Starter 3 dodatkowy
  5. PIĄTEK
    Plecy & brzuch (uwaga: ten trening może być dla niektórych wymagający, zrób tyle, ile możesz)
  6. SOBOTA
    Rozciąganie dodatkowy
  7. NIEDZIELA
    wolne

Osoby średnio-zaawansowane i ambitni początkujący

  1. PONIEDZIAŁEK
    Obwodowy z hantlami – jeśli nie masz hantli, zrób: Brzuch, uda, pośladki
  2. WTOREK
    Trening spalający dodatkowy
  3. ŚRODA
    TRENING LIVE: Wyciskacz potu bez tupania i skakania – godzina 18:00. Jeśli nie możesz być na treningu LIVE, zrób CICHE CARDIO.
  4. CZWARTEK
    Express góra dodatkowy
  5. PIĄTEK
    Fit&Strong
  6. SOBOTA
    Rozciąganie dodatkowy
  7. NIEDZIELA
    wolne

Osoby zaawansowane

  1. PONIEDZIAŁEK
    Hantle w dłoń – jeśli nie masz hantli, zrób: Super Body rzeźba
  2. WTOREK
    Cardio i pośladki dodatkowy
  3. ŚRODA
    TRENING LIVE: Wyciskacz potu bez tupania i skakania – godzina 18:00. Jeśli nie możesz być na treningu LIVE, zrób CICHE CARDIO.
  4. CZWARTEK
    Express góra dodatkowy
  5. PIĄTEK
    HIIT Wycisk
  6. SOBOTA
    wolne
  7. NIEDZIELA
    Rozciąganie dodatkowy

DO DZIEŁA!

Trzymam za Was mocno kciuki i standardowo czekam na meldunki – w grupie zawsze raźniej 🙂