Czego słuchać na treningu? Muzyka do ćwiczeń!

Czy jest coś, co może magicznie zmotywować do treningu? Owszem! MUZYKA. Odpowiednia playlista to prawie gwarancja sukcesu – a jeśli nawet nie zmotywuje do ruchu, to przynajmniej pomoże przetrwać każdy trening.

Dlatego przygotowałam dla Was playlistę do ćwiczeń – RANY, JAK DAWNO TEGO NIE ROBIŁAM! W każdym razie: już jest. Godzinna playlista zawierająca spokojniejszy wstęp, mocny środek i dwa utwory na rozluźnienie – idealne do rozciągania i schłodzenia po wysiłku.

Bardzo często ćwiczę z dźwiękami. Biegam z muzyką lub podcastami (te, które polecam znajdziecie poniżej), często też ćwiczę w domu z muzyką. Pomaga mi to wprowadzić się w odpowiedni nastrój i pocisnąć trochę mocniej – nawet, jeśli mi się nie chce jakoś szczególnie ćwiczyć.

PLAYLISTA DO ĆWICZEŃ

Link do playlisty: KLIK

PODCASTY DO ĆWICZEŃ

Myślę, że podcasty świetnie sprawdzą się głównie przy treningach cardio – zabierz je ze sobą na bieganie, spacer, bieżnię czy rowerek.

Nie byłabym sobą, gdybym nie zaczęła od NAJLEPSZEGO PODCASTU NA ŚWIECIE, czyli mojego i Moniki „Od poniedziałku” 🙂

W „Od poniedziałku” rozmawiamy na tematy fit, ale nie tylko – poruszamy też rzeczy związane ze związkami, organizacją czasu, biznesem, pracą czy… kotami.

Znajdziesz nas na YouTube:

Oraz na Spotify:

I na Soundclound:

Drugim podcastem, który mogę polecić – jest podcast Oli Budzyńskiej, czyli Pani Swojego Czasu od kuchni:

Trzeci podcast, który często ratował mnie podczas długich wybiegań – to podcast kryminalny – Kryminatorium 🙂 Chociaż przyznam szczerze, że nie było mi do śmiechu, kiedy biegłam sama w środku lasu i słuchałam o seryjnych mordercach:

Uważam, że podcasty sprawdzają się jeszcze lepiej niż muzyka w trakcie dłuższych treningów – pomagają wciągnąć się w historię i odciągnąć myśli o zmęczeniu czy znużeniu.

Oczywiście słuchanie podcastów raczej nie sprawdzi się przy zwykłych treningach wideo czy przy interwałach, ale już przy spokojniejszych czy po prostu długich jednostkach – jak najbardziej! Jeśli jeszcze nie próbowaliście w ten sposób trenować – polecam!

Poprzednie wpisy z tej serii: