Trening na całe ciało z dużą piłką [WIDEO]

Duża piłka to jeden z – moim zdaniem – najlepszych gadżetów fitness. Można z nią wykonywać masę treningów, o moim ulubionym jest trening na całe ciało, który dzięki piłce jest dwa razy bardziej efektywny niż zwykle.

KOCHAM piłkę! Pięknie rzeźbi ciało, wspaniale wzmacnia mięśnie głębokie, można z nią robić cardio, ćwiczenia wzmacniające, trenować kręgosłup, rozciągać się… wszystko! 🙂 Dlatego gorąco namawiam Was do kupienia sobie jednej lub wykorzystywania ich na siłowni – naprawdę warto!

Piłki nie są drogie i często można je kupić nawet w supermarketach – ostatnio były w Lidlu, mam jedną z nich w domu dzięki uprzejmości Lidla, który przesłał mi wielką pakę z fitness sprzętem i jestem z niej bardzo zadowolona.

Jedna ważna rzecz o piłkach: rozmiar.

Odpowiedni rozmiar to podstawa. Dziewczyny do 165 cm wzrostu najlepiej, by miały piłkę o średnicy 65 cm, natomiast dziewczyny wyższe, niż 165 cm – piłkę o średnicy 75 cm. Dla dziewczyn poniżej 150 cm wzrostu są także piłki o średnicy 55 cm, natomiast ich trzeba szukać już raczej w sklepach online, a nie stacjonarnych.

Jak upewnić się, że piłka jest odpowiednia? Wystarczy na niej usiąść. Najlepiej, jeżeli kąt pomiędzy górną częścią ciała a udami miał 90 stopni – lub trochę więcej.

Trening z piłką na całe ciało

Taki trening możemy robić spokojnie dwa, a nawet trzy razy w tygodniu – zależnie od naszych celów. Jeżeli zależy nam na wyrzeźbieniu i ujędrnieniu sylwetki – 2-3 razy w tygodniu jest odpowiednie, jeżeli odchudzamy się i wzmacnianie ma być dodatkiem – polecam robienie tych ćwiczeń 1-2 razy w tyg. 🙂

OCZYWIŚCIE PRZED ĆWICZENIAMI SIĘ ROZGRZEWAMY! Tutaj macie rozgrzewkę.

Nie gadam już więcej i wrzucam ćwiczenia wideo – mam nadzieję, że Wam się spodobają! 

Zasubskrybuj mój kanał, żeby być na bieżąco! SUBSKRYBUJ KANAŁ.

 

Dziękuję siłowni Level Up Fitness we Wrocławiu za udostępnienie sali do ćwiczeń! 
Fanpage Level Up