Site icon Codziennie Fit

Trening na całe ciało z dużą piłką [WIDEO]

Duża piłka to jeden z – moim zdaniem – najlepszych gadżetów fitness. Można z nią wykonywać masę treningów, o moim ulubionym jest trening na całe ciało, który dzięki piłce jest dwa razy bardziej efektywny niż zwykle.

KOCHAM piłkę! Pięknie rzeźbi ciało, wspaniale wzmacnia mięśnie głębokie, można z nią robić cardio, ćwiczenia wzmacniające, trenować kręgosłup, rozciągać się… wszystko! 🙂 Dlatego gorąco namawiam Was do kupienia sobie jednej lub wykorzystywania ich na siłowni – naprawdę warto!

Piłki nie są drogie i często można je kupić nawet w supermarketach – ostatnio były w Lidlu, mam jedną z nich w domu dzięki uprzejmości Lidla, który przesłał mi wielką pakę z fitness sprzętem i jestem z niej bardzo zadowolona.

Jedna ważna rzecz o piłkach: rozmiar.

Odpowiedni rozmiar to podstawa. Dziewczyny do 165 cm wzrostu najlepiej, by miały piłkę o średnicy 65 cm, natomiast dziewczyny wyższe, niż 165 cm – piłkę o średnicy 75 cm. Dla dziewczyn poniżej 150 cm wzrostu są także piłki o średnicy 55 cm, natomiast ich trzeba szukać już raczej w sklepach online, a nie stacjonarnych.

Jak upewnić się, że piłka jest odpowiednia? Wystarczy na niej usiąść. Najlepiej, jeżeli kąt pomiędzy górną częścią ciała a udami miał 90 stopni – lub trochę więcej.

Trening z piłką na całe ciało

Taki trening możemy robić spokojnie dwa, a nawet trzy razy w tygodniu – zależnie od naszych celów. Jeżeli zależy nam na wyrzeźbieniu i ujędrnieniu sylwetki – 2-3 razy w tygodniu jest odpowiednie, jeżeli odchudzamy się i wzmacnianie ma być dodatkiem – polecam robienie tych ćwiczeń 1-2 razy w tyg. 🙂

OCZYWIŚCIE PRZED ĆWICZENIAMI SIĘ ROZGRZEWAMY! Tutaj macie rozgrzewkę.

Nie gadam już więcej i wrzucam ćwiczenia wideo – mam nadzieję, że Wam się spodobają! 

Zasubskrybuj mój kanał, żeby być na bieżąco! SUBSKRYBUJ KANAŁ.

 

Dziękuję siłowni Level Up Fitness we Wrocławiu za udostępnienie sali do ćwiczeń! 
Fanpage Level Up

 

Exit mobile version