Przed Wami długi i intensywny trening – nazwałam go turbo treningiem, bo daje popalić. Trening nastawiony jest na dużą intensywność, dzięki czemu: spala sporo kalorii, poprawia kondycję oraz wzmacnia i ujędrnia ciało (zmieszałam ćwiczenia wydolnościowe z wzmacniającymi – dlatego taki efekt).

Trudno mi obiektywnie stwierdzić, jak trudny jest ten trening, bo inaczej to odbieram jednocześnie ćwicząc i gadając – zawsze męczę się bardziej, niż kiedy później odpalam ten trening w domu. Myślę jednak, że średnio-zaawansowani i wyżej będą zadowoleni. To coś dla was. Ambitni początkujący mogą spróbować.

Mam nadzieję, że trening wam się spodoba. Nagrywanie ćwiczeń zajmuje zawsze najwięcej czasu, ale przede wszystkim pracy. Lubię to robić, a jeszcze bardziej, kiedy czytam, że ktoś ćwiczył 🙂 Super uczucie.

HEJ! 

Zapraszam Was do subskrypcji kanału! Dzięki temu będziecie na bieżąco, bo powiadomienia dostajecie od razu po publikacji filmu, ale też mi będzie po prostu, po ludzku, miło. Niedługo przekroczymy 40 tysięcy subskrybentów! Czy będziesz jednym z nich?

Dołącz do mnie na FACEBOOKU i INSTAGRAMIE po dodatkową dawkę motywacji! 

 

  • Ewelina

    Marta, właśnie zrobiłam trening. Daje popalić, ale uczucie po treningu jest bezcenne <3 Jesteś super!

  • Oglądam, żeby wiedzieć co mnie jutro czeka i muszę napisać, że masz świetnie wypracowane pośladki, aż chce się ćwiczyć, żeby też na takie zarobić!! 🙂 Bardzo się cieszę, że często podczas treningów nawiązujesz do pracy siedzącej- zwracasz uwagę, że to problematyczne dla naszego ciała- jak często to słyszę to utrwala mi się w głowie, że siedzenie po kilka godzin jest ZŁE. Dzięki temu w pracy czuję wewnętrzną presję i co jakieś 20-30 minut staram się poruszać. Dziękuję, to bardzo istotne dla mojego zdrowia:)

  • Dagmara

    Długo nad tym myślałam, bo generalnie ćwiczę tylko tak – o! Dla siebie, ale gdy tylko pierwszy raz zobaczyłam Polara u Ciebie to się zakochałam i stwierdziłam, że kiedyś go kupię. Zbierałam w skarbonce od prawie roku i KUPIŁAM M200! <3 Mam nadzieję, że już jutro będzie do odbioru, bo nie mogę się doczekać "nadgarstkowej" motywacji 🙂 A może nawet zacznę biegać? Ten trening ustawia się w kolejce Twoich treningów 🙂 Buziaki <3

  • Agnieszka

    Marta, jesteś super!!! Trening jest fantastyczny, zresztą jak wszystkie poprzednie! Dzięki!!!

  • Ewa

    Marta, dzięki! Miałam dziś odpuścić, ale dzięki Tobie zrobiłam dobry trening 🙂
    Ps. Ustawiasz na zegarku jakąś specjalną funkcję wykonując tego typu treningi?

  • No i to mi się podoba! :)))

  • Dorota

    Dzięki Marta było super 🙂

  • Natalia

    Marta super blog i filmiki. Od wczoraj zaczęłam przygodę ćwicząc z Tobą i bardzo fajne treningi, czas szybko przy tym ucieka i są chęci do ćwiczeń 🙂 Ale chciałam się jeszcze upewnić co konkretnie do mnie pasuje. Jestem ogólnie szczupła osoba, mam 162 cm wzrostu, waga 48-50 kg ale niestety mam mało ruchu i lubię jeść. Dlatego tez miko iż jestem szczupła, koscista to mam partie ciała na których odkłada się tluszcz i wyglada to śmiesznie bo w niektórych miejscach jestem chuda a w innych za gruba. Tłuszczyk odkłada mi się na całych nogach, uda mam miękkie, galaretowate ale jak napne są w miarę lecz nadal jest efekt obwisły. Łydki są aż jakby odstające na boki. No i na brzuchu oponka. Niestety ramiona i biust i cała góra jest chuda. Co powinnam zrobić aby spalić tluszcz w tych miejscach co chce i żeby za dużo go nie spalać na gorze i potem wszystkie partie wysmuklić i ujędrnić. Przepraszam ze tak chaotycznie ale nie umiem inaczej wytłumaczyć. Nie chciałabym dużo stracić u góry ale widzieć efekty od brzucha w dół. Masz może jakieś ćwiczenia na poprawienie biustu? I w moim przypadku co powinnam wykonywać? Czy może być trening wysmuklający całe ciało z twojego YouTube? Tylko ten i np trening na brzuch, nogi i pośladki ? Czy najpierw jakiś trening spalający tluszcz np rabata lub cardio a później typowe treningi na brzuch, nogi i pośladki? Nie chciałabym wyglądać jakoś nieproporcjonalnie wiec wole się poradzić 🙂 Pozdrawiam

  • Wiola

    Czekałam na taki trening !uwielbiam z Tobą ćwiczyć! pozdrawiam

  • Hej 🙂 płakałam potem! a ćwiczyłam przy włączonym wentylatorze 😛 nie przepadam za treningami, gdzie są serie, wolę, aby ćwiczenia przechodziły jeden po drugim, nawet kosztem większej liczby powtórzeń – w ten sposób się nie nudzę 😉 no i było mi za mało rozciągania 😛

  • Ania

    Wydawało mi się, że jestem taka o – już nie początkująca, ale jeszcze nie średnio zaawansowana. Twój trening wbił mnie w ziemię! Dałam radę tylko pierwsze 20 minut, ale wiem, że to nie był mój najlepszy dzień. 40 sekund trwania ćwiczenia jest zabójcze, modliłam się, żeby sekundy mijały szybciej. Po 20 minutach zrezygnowałam i trochę mi z tym źle. Ale mimo to dziś czuję już pośladki! Co to by było gdybym wytrwała do końca! 😀