DEBIUT – prosty trening dla początkujących bez kondycji [WIDEO]

Każdy z nas musi kiedyś zacząć. Jeśli więc zależy Ci na fajnych ćwiczeniach, które nie zniechęcą do dalszej aktywności, a jednocześnie sprawią, że całe ciało popracuje – ten prosty trening dla początkujących bez kondycji będzie idealny. To świetny zestaw ćwiczeń na pierwszy trening w domu – bezpiecznie i skutecznie!

DEBIUT to trening, który stworzyłam z myślą o wszystkich, którzy chcieliby zacząć albo wracają po długiej przerwie. To zestaw bez skoków, o spokojnej intensywności (co nie znaczy, że nie da efektów!), bezpieczny także dla osób z większą wagą czy osób starszych. Idealny trening dla początkujących bez kondycji – ją zaczniemy właśnie tymi ćwiczeniami budować!

DEBIUT – trening dla początkujących bez kondycji

Co to za trening?

DEBIUT – to trening na całe ciało, angażujący wiele grup mięśniowych. Pozwala zacząć budować kondycję, wzmocnić mięśnie i rozpocząć przygodę z aktywnością fizyczną.

DLA KOGO:  dla osób początkujących, powracających po długiej przerwie, osób z dużą nadwagą, osób starszych, dla osób zaawansowanych w celu podbicia dziennej aktywności (jako dodatek)
RODZAJ:  trening ogólnorozwojowy
CEL:   poprawa kondycji, spalanie kalorii, wzmocnienie całego ciała
INTENSYWNOŚĆ:  niska i średnia, zależnie od poziomu zaawansowania

POZOSTAŁE TRENINGI DLA POCZĄTKUJĄCYCH

Jeśli dopiero zaczynasz, pod tym linkiem znajdziesz inne treningi dla początkujących: KLIK.

NIE PRZEGAP NOWYCH FILMÓW!

Jeśli chcesz być na bieżąco z nowymi treningami, a także innymi moimi filmami dotyczącymi ćwiczeń, zdrowia i odżywiania – zasubskrybuj mój kanał! Możesz zrobić to TUTAJ.

trening interwałowy, trening dla początkujących bez kondycji

Warto! W nadchodzących tygodniach nowych filmów pojawi się sporo!

Oto rozkład jazdy, który obowiązuje na moim kanale od 8 kwietnia do 3 czerwca:

wtorek i czwartek – filmy o zdrowym trybie życia, diecie, ćwiczeniach

środa co tydzień o godzinie 19:00 – live treningowy

piątek – live z gotowania co tydzień o 19:00

sobota – nowy trening – zazwyczaj rano!

Inne treningi znajdziecie także w kategorii: ZESTAWY ĆWICZEŃ.
Na blogu znajduje się też mnóstwo zdrowych przepisów – PRZEPISY.

Po więcej motywacji zajrzyjcie na mój FACEBOOK INSTAGRAM .