• Szukaj

Wyzwanie wiosenne: dzień 31

To już ostatni dzień naszego wyzwania! Czas na test!


Udało się! 31 dni ciężkiej pracy za nami! Mam nadzieję, że jesteście zadowoleni i dumni z siebie – powinniście!

 

TRENING NA DZIŚ

Trening na dziś to test. Jeśli poza testem chcesz zrobić inny trening – nie ma problemu; jest to dozwolone.  Na teście daj z siebie wszystko i NIE OSZUKUJ. Staraj się jak możesz. Po wykonanym teście zapisz wszystkie wyniki i porównaj je z tymi, które udało ci się zapisać w dniu 12.

Do wykonania testu przygotuj:

  • kartkę,
  • długopis,
  • stoper

Przed testem robimy rozgrzewkę:

Przed Tobą 4 ćwiczenia:

    1. Bieg w podporze – ustawiamy się w podporze przodem (pozycja jak do pompki, ramiona proste) i zaczynamy bieg w tej pozycji, unosząc kolana wysoko do tułowia. Staramy się utrzymać prawidłową pozycję i szybkie tempo.Trening CARDIO + BRZUCH | Codziennie Fit
    2. Burpees – zaczynamy od kucnięcia. Z tej pozycji wyrzucamy nogi do tyłu, a następnie wracamy skokiem do kucnięcia i wyskakujemy w górę z rękami wysoko uniesionymi nad głową. To jest jedno powtórzenie.Trening HIIT - krótki & intensywny | Codziennie Fit
    3. Pompka – wykonywana na kolanach lub „męska”. Staramy się w trakcie zejścia na dół zejść całym ciałem, a nie tylko klatką piersiową!

Trening odchudzający na całe ciało | Codziennie Fit

make action GIFs like this at MakeaGif

 

    1. Deska bokiem – podpierając się na łokciu, unosimy biodra do góry i wytrzymujemy w tej pozycji.

Błyskawiczny trening na płaski brzuch | Codziennie Fit

make action GIFs like this at MakeaGif
  1. Deska zwykła – w podporze przodem opuszczamy łokcie na podłogę, ściągamy łopatki i wytrzymujemy w tej pozycji.Trening odchudzający - ponad 500 kcal | Codziennie Fit

Jak zrobić test?

Bieg w podporze – ustawiamy się w podporze przodem i w tym momencie puszczamy stoper. Sprawdzamy, ile czasu jesteśmy w stanie wytrzymać wykonując to ćwiczenie.

Burpees – ile burpees jesteś w stanie zrobić bez przerwy?

Pompka – męska lub damska – ile powtórzeń zrobisz ciągiem?

Deska bokiem – ile czasu jesteś w stanie wytrzymać  w tej pozycji? Użyj stopera. Deskę bokiem musisz zrobić na obie strony!

Deska zwykła – ile czasu jesteś w stanie wytrzymać  w tej pozycji? Użyj stopera.

Cały test wykonujemy po sobie. Po skończonym „obwodzie” odpoczywamy 5 minut i powtarzamy test. 

CZAS NA CIEBIE

Wszystkie wyniki zapisujemy. Czas na porównanie! Wyjmij kartkę z wynikami z dnia 12 i w komentarzach pochwal się rezultatami. Czy coś się poprawiło? Pogorszyło?

Daj też znać w komentarzu, co czujesz po zrobieniu całego wyzwania? Jak Ci się je wykonywało?

Bardzo Wam dziękuję za udział i przede wszystkim – gratulacje dla Was!

Napisane przez
Marta Hennig

Jestem trenerką, absolwentką AWF we Wrocławiu i byłym sportowcem. Założyłam tego bloga, by udowodnić, że fit może być każdy - niezależnie od wieku i grubości portfela.

Zobacz wszystkie artykuły
Napisane przez Marta Hennig

Chcesz być fit?

MAM COŚ DLA CIEBIE!


Na moim kanale youtube znajdziesz treningi, zestawy ćwiczeń na konkretne partie ciała, zdrowe przepisy, pomysły na jadłospis na cały dzień, porady dotyczące bycia fit oraz wiele, wiele więcej!
I to wszystko za darmo!