• Szukaj
Treningi na ujędrnienie ciała

Treningi na ujędrnienie ciała. 13 treningów, które pozwolą ci wymodelować ciało

Jędrne, silne ciało – to efekt, który chce uzyskać wiele osób. Czasami ciężko jednak w morzu różnych porad i trików wybrać takie ćwiczenia, które rzeczywiście pomogą nam ujędrnić i wymodelować nasze sylwetki.

Idzie wiosna – i widzę to po tym, że dostaję coraz więcej próśb od osób, które chcą popracować nad wyglądem swojej sylwetki. 🙂 Nie ma w tym kompletnie nic dziwnego. Chociaż staram się mówić Wam, żebyście skupiali się na zdrowiu, totalnie rozumiem, że dla niektórych największą motywacją są zmiany w lustrze. 

W przypadku chęci ujędrnienia i wymodelowania ciała, kluczowe jest połączenie diety z treningami. O ile o zdrowej diecie możecie poczytać w dziale DIETA i o ile każdy z nas wie przynajmniej o kilku podstawowych zasadach, jakimi powinien się kierować, o tyle z treningami jest już trochę trudniej. Aby rzeczywiście zobaczyć najlepsze efekty, warto dopasować trening konkretnie do naszego celu.

Chcesz poprawić sylwetkę? Wybieraj treningi:

  • wzmacniające konkretnie partie nad którymi chcesz popracować lub całe ciało;
  • o dowolnym czasie trwania – nie ma tutaj zasady, ile powinien trwać trening, by było najlepiej;
  • skupiające się na poprawnym wykonaniu ćwiczenia bardziej niż na szybkości wykonania.

Pytań o ujędrnianie ciała jest mnóstwo, dlatego przygotowałam dla Was małe zestawienie moich treningów, które pomogą popracować nad sylwetką i zapewnią fajne efekty. 🙂 Będzie łatwiej Wam wybrać coś dla siebie.

Pamiętaj, że w przypadku posiadania sporej ilości tkanki tłuszczowej, lepiej będzie skupić się na treningach odchudzających – tutaj spis.

TRENINGI NA UJĘDRNIENIE CIAŁA

1. FULL BODY  – wymagający trening, który łączy ze sobą wzmacnianie, ale także wysiłek interwałowy. Świetnie sprawdzi się przy modelowaniu ciała.

2
2. Brzuch, uda, pośladki – zabawny trening z towarzystwem żyraf <3, który skupia się na wzmocnieniu brzucha i ujędrnieniu nóg oraz pośladków. Niepozorny, ale skuteczny. A żyrafy skutecznie go umilają 🙂

3. Super body rzeźba – trening skupiony na całym ciele – jak dla mnie podstawa, jeśli chodzi o rzeźbienie i modelowanie sylwetki. 

4. Bez tupania i obciążania kolan – ćwiczenia, które można wykonywać także w nocy, nikogo nie budząc 🙂 Mimo braku podskoków, ten trening zmusza do pracy całe ciało.

5. Turbo brzuch – mocny trening na mięśnie brzucha.

6. Trening na wewnętrzną stronę ud – w tym treningu skupiamy się głównie na wewnętrznej stronie ud i na całej reszcie nóg.

7. Fit body – ten trening to wysmuklający trening na całe ciało, idealny dla początkujących, ale nie tylko. Dzięki ruchom pulsacyjnym i dużej liczbie powtórzeń fajnie wzmacnia mięśnie i poprawia wygląd sylwetki.

8. Trening na pośladki

9. Mocny trening brzucha

10. Trening z dużą piłką – na całe ciało.

11. Trening na brzuch i boczki

12. Trening na ramiona

13. Trening na nogi i pośladki

UWAGA – POTRENUJ ZE MNĄ NA ŻYWO!

Już w ten weekend widzimy się w dwóch miastach: Wrocław i Szczecin! To będzie cały dzień sportowej zabawy 🙂 Dwa treningi, wykład na temat zdrowego trybu życia, upominki od partnerów i oczywiście wspólne piąteczki po treningu! <3 Jeśli chcesz mieć pewność, że będzie dla Ciebie miejsce, koniecznie zarezerwuj bilet:

>>>>> ZOBACZ BILETY I SZCZEGÓŁY <<<<<<

Mam nadzieję, że się widzimy! To już niedługo! 🙂

Napisane przez
Marta Hennig

Jestem trenerką, absolwentką AWF we Wrocławiu i byłym sportowcem. Założyłam tego bloga, by udowodnić, że fit może być każdy - niezależnie od wieku i grubości portfela.

Zobacz wszystkie artykuły
Napisane przez Marta Hennig

Chcesz być fit?

MAM COŚ DLA CIEBIE!


Na moim kanale youtube znajdziesz treningi, zestawy ćwiczeń na konkretne partie ciała, zdrowe przepisy, pomysły na jadłospis na cały dzień, porady dotyczące bycia fit oraz wiele, wiele więcej!
I to wszystko za darmo!