Treningi na ujędrnienie ciała

Treningi na ujędrnienie ciała. 13 treningów, które pozwolą ci wymodelować ciało

Jędrne, silne ciało – to efekt, który chce uzyskać wiele osób. Czasami ciężko jednak w morzu różnych porad i trików wybrać takie ćwiczenia, które rzeczywiście pomogą nam ujędrnić i wymodelować nasze sylwetki.

Idzie wiosna – i widzę to po tym, że dostaję coraz więcej próśb od osób, które chcą popracować nad wyglądem swojej sylwetki. 🙂 Nie ma w tym kompletnie nic dziwnego. Chociaż staram się mówić Wam, żebyście skupiali się na zdrowiu, totalnie rozumiem, że dla niektórych największą motywacją są zmiany w lustrze. 

W przypadku chęci ujędrnienia i wymodelowania ciała, kluczowe jest połączenie diety z treningami. O ile o zdrowej diecie możecie poczytać w dziale DIETA i o ile każdy z nas wie przynajmniej o kilku podstawowych zasadach, jakimi powinien się kierować, o tyle z treningami jest już trochę trudniej. Aby rzeczywiście zobaczyć najlepsze efekty, warto dopasować trening konkretnie do naszego celu.

Chcesz poprawić sylwetkę? Wybieraj treningi:

  • wzmacniające konkretnie partie nad którymi chcesz popracować lub całe ciało;
  • o dowolnym czasie trwania – nie ma tutaj zasady, ile powinien trwać trening, by było najlepiej;
  • skupiające się na poprawnym wykonaniu ćwiczenia bardziej niż na szybkości wykonania.

Pytań o ujędrnianie ciała jest mnóstwo, dlatego przygotowałam dla Was małe zestawienie moich treningów, które pomogą popracować nad sylwetką i zapewnią fajne efekty. 🙂 Będzie łatwiej Wam wybrać coś dla siebie.

Pamiętaj, że w przypadku posiadania sporej ilości tkanki tłuszczowej, lepiej będzie skupić się na treningach odchudzających – tutaj spis.

TRENINGI NA UJĘDRNIENIE CIAŁA

1. FULL BODY  – wymagający trening, który łączy ze sobą wzmacnianie, ale także wysiłek interwałowy. Świetnie sprawdzi się przy modelowaniu ciała.

2
2. Brzuch, uda, pośladki – zabawny trening z towarzystwem żyraf <3, który skupia się na wzmocnieniu brzucha i ujędrnieniu nóg oraz pośladków. Niepozorny, ale skuteczny. A żyrafy skutecznie go umilają 🙂

3. Super body rzeźba – trening skupiony na całym ciele – jak dla mnie podstawa, jeśli chodzi o rzeźbienie i modelowanie sylwetki. 

4. Bez tupania i obciążania kolan – ćwiczenia, które można wykonywać także w nocy, nikogo nie budząc 🙂 Mimo braku podskoków, ten trening zmusza do pracy całe ciało.

5. Turbo brzuch – mocny trening na mięśnie brzucha.

6. Trening na wewnętrzną stronę ud – w tym treningu skupiamy się głównie na wewnętrznej stronie ud i na całej reszcie nóg.

7. Fit body – ten trening to wysmuklający trening na całe ciało, idealny dla początkujących, ale nie tylko. Dzięki ruchom pulsacyjnym i dużej liczbie powtórzeń fajnie wzmacnia mięśnie i poprawia wygląd sylwetki.

8. Trening na pośladki

9. Mocny trening brzucha

10. Trening z dużą piłką – na całe ciało.

11. Trening na brzuch i boczki

12. Trening na ramiona

13. Trening na nogi i pośladki

UWAGA – POTRENUJ ZE MNĄ NA ŻYWO!

Już w ten weekend widzimy się w dwóch miastach: Wrocław i Szczecin! To będzie cały dzień sportowej zabawy 🙂 Dwa treningi, wykład na temat zdrowego trybu życia, upominki od partnerów i oczywiście wspólne piąteczki po treningu! <3 Jeśli chcesz mieć pewność, że będzie dla Ciebie miejsce, koniecznie zarezerwuj bilet:

>>>>> ZOBACZ BILETY I SZCZEGÓŁY <<<<<<

Mam nadzieję, że się widzimy! To już niedługo! 🙂