Wielkie wyzwanie: FIT wrzesień!

Chociaż wakacje już prawie za nami, jest coś, co może trochę rozświetli wam zbliżającą się jesień i zmotywuje do pracy. Ogłaszam wyzwanie – fit wrzesień! Jeżeli brakuje ci motywacji, coraz krótsze dni zniechęcają cię do pracy i czujesz, że potrzebujesz kopa w tyłek – to coś dla ciebie! 
Gotowi? To do dzieła!

Dawno już nie było wyzwań na blogu. Pomyślałam, że mogę spróbować je przywrócić. Tak naprawdę to od was zależy, czy będą regularnie się ukazywały na blogu. Zobaczę, ile osób weźmie udział i jaki odzew da to wyzwanie. 🙂

FIT WRZESIEŃ – O CO CHODZI?

Fit wrzesień to wyzwanie, które ma was zmotywować do ćwiczeń. Założenia są bardzo proste, ale dzięki specjalnej stronie na facebooku i dodatkowym zadaniom, które będę tam publikowała, ćwiczenie będzie łatwiejsze niż kiedykolwiek! (No, albo przynajmniej będziecie mieli więcej motywacji, bo nie będziecie w tym wszystkim sami!).

fot. Fotografia dla biznesu
fot. Fotografia dla Biznesu

Na czym polega wyzwanie?

  • wyzwanie trwa od 01.09 do 30.09
  • DOŁĄCZ DO WYZWANIA NA FACEBOOKU!
  • trenujemy przynajmniej 3 razy w tygodniu;
  • codziennie jesteśmy aktywni fizycznie – czyli jeśli nie trenujemy, to przynajmniej idziemy na 15-30 minut spaceru, rozciągamy się, tańczymy, zamiast autobusem wracamy do domu piechotą i tak dalej. CODZIENNIE SIĘ RUSZAMY!
  • o swoich treningach, załamaniach albo zwycięstwach informujemy na specjalnym wydarzeniu poświęconym wyzwaniu – dołącz tutaj!

UWAGA! ŚCIĄGNIJ HARMONOGRAM TRENINGÓW DO WYDRUKOWANIA!

fot. Fotografia dla Biznesu
fot. Fotografia dla Biznesu

Chciałabym jakoś nagrodzić osoby, które zapisały się do newslettera. Dlatego wszyscy, którzy zapiszą się do newslettera (lub już dawno są zapisani), otrzymają maila z gotowym do wydrukowania motywującym harmonogramem!

Osoby, które zapisały się dzisiaj do godziny 12:00, otrzymają mail między 12-13. Osoby, które zapiszą się później, dostaną mail z harmonogramem od razu w wiadomości zwrotnej. 🙂
mock

Jeżeli jeszcze nie jesteś zapisany do newslettera, zrób to tutaj:
Członkowie newslettera raz w tygodniu dostają informację o wszystkich nowych postach na blogu. Dodatkowo, będą coraz częściej otrzymywali darmowe materiały dostępne tylko i wyłącznie dla nich.

Oczywiście Wasze maile są bezpieczne – używam ich tylko do celów blogowych (wysyłanie Wam informacji o nowych postach raz w tygodniu + dodatkowych, darmowych materiałów).

UWAGA: jeśli po zapisaniu się do newslettera nie dostałeś maila potwierdzającego ani harmonogramu, napisz do mnie prywatną wiadomość na fanpage – tutaj. Po podaniu swojego maila wyślę Ci harmonogram. Jest jakiś problem z mailami na onecie.

Jeśli nie masz maila na onecie, a też nie dostałeś harmonogramu, sprawdź w spamie. Jeśli nie ma – także napisz do mnie wiadomość na FB. 🙂

JAK WYTRWAĆ?

fot. Fotografia dla Biznesu
fot. Fotografia dla Biznesu

1. Unikaj przerw! Nigdy nie dopuszczaj do więcej niż trzydniowej przerwy między treningami – potem naprawdę ciężko jest się zebrać, by wrócić do treningów. To częsty błąd. Jeśli nie masz czasu na długi trening, zrób chociaż piętnaście minut ćwiczeń.

2. Zaplanuj swoje treningi. Wydrukuj harmonogram i pozbądź się wymówek! Powieś go w widocznym miejscu i zrób zdjęcie, żeby mogła zobaczyć, jak ci idzie! Jeśli wrzucasz fotę na swój instagram, dodaj #fitwrzesien #codzienniefit – wtedy będę mogła Cię znaleźć!

3. Pisz do nas! Na stronie wydarzenia publikuj fotki z treningu, pożal się, że Ci się nie chce, powiedz, co ci dziś chodzi po głowie. Zawsze znajdzie się ktoś, kto cię zmotywuje!

4. Urozmaicaj! Nie dziwię się, że nie chce ci się ćwiczyć, jeśli codziennie robisz to samo! 

NIE WIEM, JAK TRENOWAĆ!

Masz problem z ułożeniem planu treningowego? Nic trudnego!

Pamiętaj jeszcze, że na moim kanale na youtube znajdziesz darmowe zestawy ćwiczeń!

Dołącz do mnie na FACEBOOKU i INSTAGRAMIE po dodatkową dawkę motywacji! 

To co? Zaczynamy!

Fotografia główna: Fotografia dla biznesu