Przygotowałam dla Was nowy trening odchudzający do zrobienia w domu. Jeśli chcecie spalić trochę kalorii i podkręcić metabolizm, ale jednocześnie wzmocnić mięśnie, poprawić figurę oraz kondycję – musicie go spróbować!

TRENING ODCHUDZAJĄCY

Ten trening to najlepsze, co możecie sobie dać w tak krótkim czasie. Dzięki krótkim przerwom i dużej intensywności, zmuszamy organizm do mocniejszej pracy i w rezultacie: spalenia większej ilości kalorii oraz podkręcenia metabolizmu. Dzięki zastosowanym ćwiczeniom wielostawowym równomiernie rozwijamy całe ciało, wzmacniając wszystkie partie mięśniowe i pracując nad tym, by nasze ciało było zdrowe, silne i w dobrej kondycji.

CZY TYLKO DLA ODCHUDZAJĄCYCH SIĘ?

Jeśli chcecie zadbać o sylwetkę czy kondycję, ale niekoniecznie zależy wam na odchudzaniu, także możecie wykonywać ten trening. Pamiętajcie tylko o odpowiedniej kaloryczności diety.

Zapraszam Was do subskrypcji kanału!

Dołącz do mnie na FACEBOOKU i INSTAGRAMIE po dodatkową dawkę motywacji! 

  • Marta

    Zrobię jutro na urodziny 😀
    Piąteczka!

  • Oresteja

    Zrobione! – ciekawość, jaki będzie każdy nowy trening, jest mimo wszystko moją najlepszą motywacją:)

  • Olga

    Mam dokładnie to samo!

  • sylwia

    ledwo dojechałam do połowy. kondycja umarła.

  • wera :)

    Zrobione 😀 dumna z siebie jestem bo dziś energi brak…. trening krótki ale dość intensywny , pozdrawiam

  • Ag.

    Trening zrobiłam wczoraj. Dziś moje ramiona, plecy i uda przeklinają Cię przy każdym ruchu:) super trening, inne ćwiczenia, które dały mi mocno w kość. Na pewno wrócę do niego:) A, i jeszcze nie miałam okazji pogratulować tytułu:) ale to było pewne:) buźka!

  • Werka

    Super trening 🙂 krótki ale intensywny 🙂

  • Uwielbiam Twoje treningi! 🙂

  • Katarzyna

    Super! Bardzo mi się podoba 🙂

  • Ania

    Właśnie zrobiłam trening i ćwiczenia kondycyjne zupełnie mnie zabiły, dawałam radę po 20-30 sekund. Z ćwiczeniami wzmacniającymi było dużo lepiej. Będę do niego wracać, żeby zrobić go w całości. Dzięki Marta za ten trening!

  • Świetna sylwetka i trening! Jak ja bardzo lubię ten blog, zawsze dostarcza mi motywacji i chęci do ćwiczeń każdego dnia! Oczywiście będę śledzić każdego dnia.

  • Wiola

    Marta jestes super!! Twoje treningi dają ogromna moc i Ty jestes niezwykła – normalna bez gwiazdożenia!!! Nie zmieniaj sie bo jestes najlepsza , ćwiczę z Toba od miesiąca i apetyt na zdrówko i ćwiczenia nie spada! Dziękuje bardzo!

  • Gosia

    Czy to możliwe żebym spaliła podczas tego nowego treningu tylko 128 kcal ?? Robiłam wszystko od początku do końca.

  • Agata Piotrowska

    Bardzo fajny trening! Trudności sprawiło mi tylko ćwiczenie z pompka + nogi w przód ;p i mała uwaga techniczna- zeby zegar byl bardziej zsynchronizowany z Tobą 🙂 buźka!

  • mika

    Dla mnie początkującej trening lekki ciężar, ale uczucie po niezastąpione!

  • Klaudia Wojnarowicz

    Trening świetny, ale nie do końca mogę go robić, bo kolana 🙁 Przeskoki i wypady do tyłu odpadają.