• Szukaj

WYZWANIE PUMATRAC + PLAN TRENINGOWY NA MIESIĄC!

Codzienna motywacja, nutka rywalizacji i przede wszystkim – konkretny plan treningowy! Jeśli podoba Ci się taki miesiąc, to mam dla Ciebie dobrą wiadomość: mam dla Was miesięczne wyzwanie z gotowym harmonogramem treningów!

APLIKACJA PUMATRAC – O CO CHODZI?

Jestem taka podekscytowana, bo wreszcie mogę Wam powiedzieć coś, co niektórzy z Was wiedzą już od kilku dni, a co ja musiałam ukrywać – a przynajmniej o tym nie mówić – przez kilka dobrych miesięcy!

PUMA zaprosiła mnie do nagrania kilku treningów do ich aplikacji treningowej PUMATRAC. Jaram się tym bardziej, że w aplikacji tuż obok mnie są sportowcy, znani trenerzy i ambasadorzy PUMA z całego świata (na przykład Lewis Hamilton!)  I ja, Martadelka! To dla mnie naprawdę duże wyróżnienie i cały czas mam wrażenie, że mi się to przyśniło 😁

W każdym razie, PUMATRAC dostępna jest już także w Polsce! To aplikacja treningowa, w której możecie wykonywać treningi z aplikacji, dzielić się motywacją ze znajomymi czy rejestrować treningi (np. bieganie). 

  • w aplikacji znajdziecie moje treningi o różnym poziomie;
  • … ale także treningi innych znanych trenerów i sportowców o różnych intensywnościach. Jest joga, są interwały, trening wzmacniający, trening połączony z bieganiem, mobilizacja, treningi na konkretne partie ciała, o różnym czasie trwania…. no wszystko!
  • apka dostępna jest za darmo, zarówno na Google Play jak i App Store
  • nie ma już wymówek! Możecie ćwiczyć w domu, na wakacjach, u babci, na ogródku – wszędzie, gdzie możecie zabrać ze sobą swój telefon.

Aplikacja jest mega intuicyjna, zakładacie konto i już! Można działać. 

Aplikację można pobrać na swój telefon (oczywiście za darmo) tutaj: zobacz PUMATRAC.

NA CZYM POLEGA WYZWANIE?

Z okazji premiery aplikacji w Polsce, od dzisiaj (19.11) przez miesiąc (do 18.12) trwa wyzwanie, w którym przy okazji można wygrać nagrody – miejsce na kameralnym, weekendowym, treningowym obozie, który będę prowadzić! Aaaa!  🙂 🙂

ZASADY:

  • wyzwanie trwa miesiąc – od 19.11 do 18.12
  • załóż konto w aplikacji PUMATRAC i dołącz do wyzwania (instrukcja poniżej)
  • trenuj z aplikacją PUMATRAC – za każdy trening otrzymasz punkty (tracscore).
  • 10 osób z najlepszym wynikiem wygrywa miejsce na weekendowym obozie treningowym ze mną 😍
  • każdy, kto weźmie udział w wyzwaniu – niezależnie od wyniku –  otrzyma kod rabatowy na zakupy na stronie PUMA <3

Jak dołączyć do wyzwania? To proste! Logujemy się do aplikacji, zakładamy konto i następnie klikamy ten komunikat z moim zdjęciem:


Czytamy opis wyzwania, zaznaczamy „akceptuję warunki uczestnictwa” i klikamy „dołącz”. I gotowe! Od teraz bierzesz udział w wyzwaniu!

PLANY TRENINGOWE – 4 OPCJE DLA KAŻDEGO!

Przygotowałam dla Was aż 4 wersje planów treningowych – wiem, jestem szalona 😀 Ale dzięki temu macie wybór! 

Jedna wersja planu to ćwiczenia tylko i wyłącznie z aplikacją PUMATRAC – są tam zarówno moje treningi (oznaczone kolorem) jak i treningi innych trenerów. Plan jest w dwóch wersjach – dla osób początkujących jak i zaawansowanych.

JAK UŻYWAĆ PLANU PUMATRAC?
Nazwy w tabelkach to nazwy treningów. Wystarczy włączyć aplikację, kliknąć „przeglądaj” na górze po prawej stronie i w wyszukiwarkę („szukaj treningi”) wpisać konkretną nazwę treningu, tak jak w planie:

Druga wersja planu to ćwiczenia z mojego kanału YT + moje treningi w aplikacji PUMATRAC. Plan jest w dwóch wersjach – dla osób początkujących jak i zaawansowanych.

JAK UŻYWAĆ PLANU?
To proste – nazwy w tabelkach to nazwy treningów na moim kanale YouTube lub treningów w aplikacji PUMATRAC. Treningi z apki są zaznaczone logiem PUMA. Poniżej linki do konkretnych treningów na YouTube, dzięki którym nie będziecie musieli ich szukać?

Plan dla początkujących z treningami Marty & PUMATRAC – spis treningów z linkami

Tydzień 1 i 3

  1. Full Body Intervals #1 – aplikacja PUMATRAC
  2. Plecy i brzuch
  3. Cardio i ramiona
  4. Spalaj i Ujędrniaj – nowy trening!
  5. Rozciąganie dla siedzących

Tydzień 2 i 4

  1. Bez tupania 2
  2. Cardio + pośladki
  3. Oblique Obliteration –  – aplikacja PUMATRAC
  4. Full Body
  5. Rozciąganie z fokami

Plan dla zaawansowanych z treningami Marty & PUMATRAC – spis treningów z linkami

Tydzień 1 i 3

  1. Full Body Intervals #2 – aplikacja PUMATRAC
  2. Super Body Rzeźba
  3. Trening Hiit
  4. Turbo trening
  5. Rozciąganie dla siedzących

Tydzień 2 i 4

  1. Spalaj i Ujędrniaj – nowy trening!
  2. Trening spalający
  3. Oblique Obliteration –  aplikacja PUMATRAC
  4. Trening Odchudzający
  5. Rozciąganie z fokami

POBIERZ PLANY!

Aby pobrać plany, wystarczy zapisać się przez poniższy formularz.
Jeśli jesteś subskrybentem newslettera, plany przyjdą do ciebie do godziny 23:00.

Jeśli nie jesteś subskrybentem newslettera, zapisz się poniżej, a po potwierdzeniu maila, także otrzymasz wiadomość z planem. Czyli wpisujemy poniżej swoje dane, przychodzi nam mail z potwierdzeniem, klikamy że potwierdzamy i już – plan będzie dostępny do ściągnięcia!

Sprawdźcie swoje skrzynki, folder spam oraz zakładki w mailu.

 

UWAGA: jeśli po zapisaniu się do newslettera nie dostałeś maila potwierdzającego ani harmonogramu, sprawdź w folderze SPAM oraz w zakładach oferty czy innych dostępnych na Twojej skrzynce. Spróbuj się zapisać jeszcze raz, sprawdzając, czy podałeś dobry adres.

JEŚLI MASZ MAILA NA ONECIE LUB WP i mimo zapisania się do newslettera nie dostałeś pliku (a sprawdziłeś w spamie i zakładkach), prawdopodobnie jest to problem Twojego dostawcy. Bardzo proszę – załóż wtedy maila np. na gmail.com. Tam zawsze wszystkie wiadomości dochodzą. Jest jakiś problem z newsletterem na onecie i wp, za co bardzo przepraszam. Tyle lat, a ja dalej nie wiem, jak go rozwiązać.🙂 Niekiedy maile u tych osób nie docierają.

Członkowie newslettera raz w tygodniu dostają informację o wszystkich nowych postach na blogu. Dodatkowo, przy okazji wyzwań zawsze otrzymują darmowe materiały dostępne od razu.

TO CO? WCHODZISZ?

To co, działamy? Wchodzicie w to? Dajcie znać i jedziemy z koksem! 🙂 🙂

Napisane przez
Marta Hennig

Jestem trenerką, absolwentką AWF we Wrocławiu i byłym sportowcem. Założyłam tego bloga, by udowodnić, że fit może być każdy - niezależnie od wieku i grubości portfela.

Zobacz wszystkie artykuły
Napisane przez Marta Hennig

Chcesz być fit?

MAM COŚ DLA CIEBIE!


Na moim kanale youtube znajdziesz treningi, zestawy ćwiczeń na konkretne partie ciała, zdrowe przepisy, pomysły na jadłospis na cały dzień, porady dotyczące bycia fit oraz wiele, wiele więcej!
I to wszystko za darmo!