WYZWANIE PUMATRAC + PLAN TRENINGOWY NA MIESIĄC!

Codzienna motywacja, nutka rywalizacji i przede wszystkim – konkretny plan treningowy! Jeśli podoba Ci się taki miesiąc, to mam dla Ciebie dobrą wiadomość: mam dla Was miesięczne wyzwanie z gotowym harmonogramem treningów!

APLIKACJA PUMATRAC – O CO CHODZI?

Jestem taka podekscytowana, bo wreszcie mogę Wam powiedzieć coś, co niektórzy z Was wiedzą już od kilku dni, a co ja musiałam ukrywać – a przynajmniej o tym nie mówić – przez kilka dobrych miesięcy!

PUMA zaprosiła mnie do nagrania kilku treningów do ich aplikacji treningowej PUMATRAC. Jaram się tym bardziej, że w aplikacji tuż obok mnie są sportowcy, znani trenerzy i ambasadorzy PUMA z całego świata (na przykład Lewis Hamilton!)  I ja, Martadelka! To dla mnie naprawdę duże wyróżnienie i cały czas mam wrażenie, że mi się to przyśniło 😁

W każdym razie, PUMATRAC dostępna jest już także w Polsce! To aplikacja treningowa, w której możecie wykonywać treningi z aplikacji, dzielić się motywacją ze znajomymi czy rejestrować treningi (np. bieganie). 

  • w aplikacji znajdziecie moje treningi o różnym poziomie;
  • … ale także treningi innych znanych trenerów i sportowców o różnych intensywnościach. Jest joga, są interwały, trening wzmacniający, trening połączony z bieganiem, mobilizacja, treningi na konkretne partie ciała, o różnym czasie trwania…. no wszystko!
  • apka dostępna jest za darmo, zarówno na Google Play jak i App Store
  • nie ma już wymówek! Możecie ćwiczyć w domu, na wakacjach, u babci, na ogródku – wszędzie, gdzie możecie zabrać ze sobą swój telefon.

Aplikacja jest mega intuicyjna, zakładacie konto i już! Można działać. 

Aplikację można pobrać na swój telefon (oczywiście za darmo) tutaj: zobacz PUMATRAC.

NA CZYM POLEGA WYZWANIE?

Z okazji premiery aplikacji w Polsce, od dzisiaj (19.11) przez miesiąc (do 18.12) trwa wyzwanie, w którym przy okazji można wygrać nagrody – miejsce na kameralnym, weekendowym, treningowym obozie, który będę prowadzić! Aaaa!  🙂 🙂

ZASADY:

  • wyzwanie trwa miesiąc – od 19.11 do 18.12
  • załóż konto w aplikacji PUMATRAC i dołącz do wyzwania (instrukcja poniżej)
  • trenuj z aplikacją PUMATRAC – za każdy trening otrzymasz punkty (tracscore).
  • 10 osób z najlepszym wynikiem wygrywa miejsce na weekendowym obozie treningowym ze mną 😍
  • każdy, kto weźmie udział w wyzwaniu – niezależnie od wyniku –  otrzyma kod rabatowy na zakupy na stronie PUMA <3

Jak dołączyć do wyzwania? To proste! Logujemy się do aplikacji, zakładamy konto i następnie klikamy ten komunikat z moim zdjęciem:


Czytamy opis wyzwania, zaznaczamy „akceptuję warunki uczestnictwa” i klikamy „dołącz”. I gotowe! Od teraz bierzesz udział w wyzwaniu!

PLANY TRENINGOWE – 4 OPCJE DLA KAŻDEGO!

Przygotowałam dla Was aż 4 wersje planów treningowych – wiem, jestem szalona 😀 Ale dzięki temu macie wybór! 

Jedna wersja planu to ćwiczenia tylko i wyłącznie z aplikacją PUMATRAC – są tam zarówno moje treningi (oznaczone kolorem) jak i treningi innych trenerów. Plan jest w dwóch wersjach – dla osób początkujących jak i zaawansowanych.

JAK UŻYWAĆ PLANU PUMATRAC?
Nazwy w tabelkach to nazwy treningów. Wystarczy włączyć aplikację, kliknąć „przeglądaj” na górze po prawej stronie i w wyszukiwarkę („szukaj treningi”) wpisać konkretną nazwę treningu, tak jak w planie:

Druga wersja planu to ćwiczenia z mojego kanału YT + moje treningi w aplikacji PUMATRAC. Plan jest w dwóch wersjach – dla osób początkujących jak i zaawansowanych.

JAK UŻYWAĆ PLANU?
To proste – nazwy w tabelkach to nazwy treningów na moim kanale YouTube lub treningów w aplikacji PUMATRAC. Treningi z apki są zaznaczone logiem PUMA. Poniżej linki do konkretnych treningów na YouTube, dzięki którym nie będziecie musieli ich szukać?

Plan dla początkujących z treningami Marty & PUMATRAC – spis treningów z linkami

Tydzień 1 i 3

  1. Full Body Intervals #1 – aplikacja PUMATRAC
  2. Plecy i brzuch
  3. Cardio i ramiona
  4. Spalaj i Ujędrniaj – nowy trening!
  5. Rozciąganie dla siedzących

Tydzień 2 i 4

  1. Bez tupania 2
  2. Cardio + pośladki
  3. Oblique Obliteration –  – aplikacja PUMATRAC
  4. Full Body
  5. Rozciąganie z fokami

Plan dla zaawansowanych z treningami Marty & PUMATRAC – spis treningów z linkami

Tydzień 1 i 3

  1. Full Body Intervals #2 – aplikacja PUMATRAC
  2. Super Body Rzeźba
  3. Trening Hiit
  4. Turbo trening
  5. Rozciąganie dla siedzących

Tydzień 2 i 4

  1. Spalaj i Ujędrniaj – nowy trening!
  2. Trening spalający
  3. Oblique Obliteration –  aplikacja PUMATRAC
  4. Trening Odchudzający
  5. Rozciąganie z fokami

POBIERZ PLANY!

Aby pobrać plany, wystarczy zapisać się przez poniższy formularz.
Jeśli jesteś subskrybentem newslettera, plany przyjdą do ciebie do godziny 23:00.

Jeśli nie jesteś subskrybentem newslettera, zapisz się poniżej, a po potwierdzeniu maila, także otrzymasz wiadomość z planem. Czyli wpisujemy poniżej swoje dane, przychodzi nam mail z potwierdzeniem, klikamy że potwierdzamy i już – plan będzie dostępny do ściągnięcia!

Sprawdźcie swoje skrzynki, folder spam oraz zakładki w mailu.

 

UWAGA: jeśli po zapisaniu się do newslettera nie dostałeś maila potwierdzającego ani harmonogramu, sprawdź w folderze SPAM oraz w zakładach oferty czy innych dostępnych na Twojej skrzynce. Spróbuj się zapisać jeszcze raz, sprawdzając, czy podałeś dobry adres.

JEŚLI MASZ MAILA NA ONECIE LUB WP i mimo zapisania się do newslettera nie dostałeś pliku (a sprawdziłeś w spamie i zakładkach), prawdopodobnie jest to problem Twojego dostawcy. Bardzo proszę – załóż wtedy maila np. na gmail.com. Tam zawsze wszystkie wiadomości dochodzą. Jest jakiś problem z newsletterem na onecie i wp, za co bardzo przepraszam. Tyle lat, a ja dalej nie wiem, jak go rozwiązać.🙂 Niekiedy maile u tych osób nie docierają.

Członkowie newslettera raz w tygodniu dostają informację o wszystkich nowych postach na blogu. Dodatkowo, przy okazji wyzwań zawsze otrzymują darmowe materiały dostępne od razu.

TO CO? WCHODZISZ?

To co, działamy? Wchodzicie w to? Dajcie znać i jedziemy z koksem! 🙂 🙂