Wyzwanie – rozciąganie: dzień 9

Dzisiaj przed nami zestaw – relaks!

W dzisiejszym dniu nasz zestaw to ćwiczenia typowo rozluźniające – powinny pomóc Wam się odstresować, odprężyć i wyluzować. I mam nadzieję, że tak będzie 🙂 Zobaczcie też koniecznie moje pytanie na dole!

TRENING

Przed wykonaniem ćwiczeń rozgrzej się przynajmniej 5 minut

Jak wykonać trening?

  • każde ćwiczenie wykonujemy przez 40 sekund – nie mniej!
  • Każde ćwiczenie wykonujemy 2 razy: po 40 sekundach rozluźniamy się na 5 sekund, a następnie powtarzamy ćwiczenie;
  • Jeśli ćwiczenie jest tylko na jedną stronę, to robimy 4 powtórzenia: dwie na lewą i dwie na prawą.

Skłon do przodu z zaplecionymi dłońmi.
Zaplatamy dłonie za plecami. Następnie pochylamy się do przodu i wykonujemy skłon. Wytrzymujemy w  tej pozycji. Nogi ułożone na szerokość bioder.

gifs website

Słowiański przykuc 🙂 🙂 🙂 
Wykonujemy głęboki przysiad i łączymy dłonie, rozpychając kolana łokciami. Próbujemy wytrzymać w tej pozycji.

gifs website

Kot – Krowa
W podporze przodem wyginamy plecy w łuk, robiąc koci grzbiet, a następnie wypychamy brzuch do dołu, tworząc odwrotną pozycję.

gifs website

Wypad z rotacją tułowia
W pozycji wypadu opieramy dłoń po stronie zgiętej nogi na ziemi, a drugą rękę unosimy do góry, wodząc wzrokiem za dłonią. Wytrzymujemy w tej pozycji.

gifs website

Skłon do przodu z nogami na krzyż
Krzyżujemy nogi – ważne, by zapamiętać, która noga jest z przodu, bo to ćwiczenie wykonujemy na obie strony – czyli jeśli najpierw prawa jest z przodu, to po wykonaniu ćwiczenia, robimy skłon z lewą nogą z przodu.

Krzyżujemy nogi i wykonujemy głęboki skłon do przodu 🙂

gifs website

KONCERT ŻYCZEŃ

Jakie rozciągania chcecie w kolejnych dniach? Przejrzę Wasze propozycje i postaram się przygotować zestaw na najczęściej wymieniane partie 🙂

Jeśli chcesz, relacjonuj wyzwanie na swoich profilach (dodaj tylko hasztagi #druzynaCF i #wyzwanierozciaganieCF – dzięki temu będę mogła Cię znaleźć).