„Motywator” tydzień 5 – alternatywne treningi

Przygotowałam dla Was treningi, które możecie wykonywać jednocześnie korzystając z „Motywatora”. Kolejne tygodnie będą ukazywały się TUTAJ. Miłego trenowania!

PLAN DLA POCZĄTKUJĄCYCH

Dzień 1 – możesz zamienić na:

  • trening LIVE, który odbędzie się na moim kanale (KLIK) w środę (06.05) o godzinie 19:00 – jeśli masz, weź hantle lub butelki z wodą.
  • Ekstra spalanie
  • HIIT Wycisk (dla ambitnych)

Dzień 3 – możesz zamienić na:

  • Cichy trening
  • Bez powtórzeń
  • jeśli masz gumy oporowe/taśmy – nowy trening, który pojawi się na moim kanale w sobotę (09.05) o 10:00 (czyli robisz trening w dzień 4, a nie 3) – KLIK.

Dzień 5 – możesz zamienić na:

  • Mocny brzuch
  • jeśli masz gumy oporowe/taśmy – nowy trening, który pojawi się na moim kanale w sobotę (09.05) o 10:00 – KLIK.

Dzień 7:

PLAN DLA ZAAWANSOWANYCH

Dzień 1 – możesz zamienić na:

Dzień 3 – możesz zamienić na:

  • jeśli masz gumy oporowe/taśmy – nowy trening, który pojawi się na moim kanale w sobotę (09.05) o 10:00 (czyli robisz trening w dzień 4, a nie 3) – KLIK.
  • Bez powtórzeń
  • HIIT Wycisk

Dzień 5 – możesz zamienić na:

Dzień 7: