Do tego projektu szykowałam się od wakacji. Naprawdę. Już wiele razy nagrywałam dzienne vlogi i żaden z nich nie ujrzał światła dziennego! Tym bardziej się cieszę, że wreszcie jest pierwszy odcinek!

Bardzo proszę Was o wyrozumiałość i ewentualne rady – to dla mnie nowy format, chciałabym pokazywać we vlogach moje codzienne życie, to, jak jem i jak wyglądają moje treningi. Chcę też przemycać tam wiedzę dla Was.

Wiem, że ten pierwszy odcinek kuleje: w jednym momencie dźwięk się rozjeżdża, no i mogłoby być więcej rzeczy, ale… próbowałam już naprawdę długo nagrać tą serię i stwierdziłam, że albo zacznę, albo nigdy nie opublikuję tego cyklu. Rzucam się więc na głęboką wodę. 

Jeśli macie jakieś pomysły, co byście chcieli konkretnego z mojego życia zobaczyć, dajcie oczywiście znać!

Mam nadzieję, że tak będziemy mogli poznać się bliżej i że mimo niedoskonałości Wam się taka regularna seria spodoba.

Zapraszam Was do subskrypcji kanału!

Dołącz do mnie na FACEBOOKU i INSTAGRAMIE po dodatkową dawkę motywacji! 

  • Ewelina

    Ale super pomysł z tymi vlogami! Koniecznie nagraj filmik z poradami dla osób, które dużo siedzą w ciągu dnia. Ja większość czasu spędzam na nauce, więc to byłoby bardzo pomocne 🙂 Jak dla mnie vlog super, szczególnie ten trening. Nitka dzielnie Ci pomaga. Może być więcej posiłków w kolejnych vlogach. Zdecydowanie proszę o więcej vlogów, uwielbiam Cię zarówno czytać, słuchać i oglądać! 🙂

  • Patrycja

    Wspaniały pomysł z wprowadzeniem vloga! To mój pierwszy komentarz u Ciebie, ale jesteś strasznie pozytywną osobą i bardzo to doceniam 🙂 Przy okazji jesteś pierwszym trenerem z którym chce ćwiczyć i widzę wspaniałe efekty 🙂 Pozdrawiam 😉

  • LaTesorina

    A mnie się nie podoba pomysł z vlogami i filmikami 🙁 blogi czytam tylko przez komórkę, tylko w tak zwanym międzyczasie np kiedy podróżuję. Piszę Ci to w ramach feedbacku, bez pretensji czy coś 😉

    • Ale vlogi w zaden sposob nie wpływają na bloga. Traktuję to jako dwa osobne kanały. Jedyne, co robię, to wrzucam film na bloga, ale nie kosztem wpisów. Ukazują się zawsze z tą samą częstotliwością 🙂

      • LaTesorina

        A, no to super 🙂

  • No i jak ja mam wytrwać w moim postanowieniu, żeby nie oglądać dużo yt, kiedy zaczynasz nagrywać vlogi? i mały tip od widza: Jak nagrywasz nie patrz się na siebie, tylko w kamerkę (mówię np. wtedy kiedy stałaś przed lustrem), łapiesz wtedy lepszy kontakt z widzami 🙂

  • a.nessy

    więcej posiłków w vlogach byłoby super 😀
    mam pytanie : co to za buty, które masz na vlogu jak ćwiczysz ? są śliczne *.*

  • Jak dla mnie wszystko super! 🙂

  • 91roka

    Super! Martuś, zawsze wiesz jak mnie zmotywować do działania 😉 i za to Cie uwielbiam :)) Ja jak zwykle zaczynam od początku po 5cio miesięcznej przerwie brrr :/ ale się nie poddam tym razem! Świetny pomysł z tymi filmikami 🙂 trzymam kciuki za następny odcinek- oby mikrofon zadziałał jak trzeba 🙂 pozdrawiam i dziękuję!

  • Esencja Kobiecości

    Bardzo fajnie, że działasz i się rozwijasz! 🙂 Będzie coraz lepiej! Trzymam kciuki!

    Marta, co sądzisz o odżywkach białkowych i syropach zero na redukcji? 🙂

  • Agifra

    Bardzo mi się filmik podobał 🙂 To, że nie jest idealny (w Twojej ocenie) to jego zaleta, ponieważ jest taki normalny i ludzki a nie wyreżyserowany. Chociaż nie przepadam za kotami to brawa dla Nitki za „evil look”

    😉

    https://www.youtube.com/watch?v=xBSYD0dQCAw

  • Natalia

    Hej, czekam z niecierpliwością na zestaw ćwiczeń dla pracujących przy biurku. Często zdarza się, że po 8 godz, w pracy siedzę jeszcze przy komputerze w domu. Daje to nieźle w kość na kręgosłup szyjny, lędźwiowy i kolana. A czasem jeszcze nadgarstki.