Codziennie Fit

Forma na lato? Proste! Czas na WYZWANIE TRENINGOWE SUMMER READY! Plan treningowy w domu | na siłownię | biegowy!

Stało się: nadchodzą wakacje! To ten moment, w którym niektórzy w panice wpisują w wyszukiwarkę: forma na lato, a inni szukają po prostu motywacji do regularnych treningów. Niezależnie od tego, którym typem Ty jesteś – mam dla Ciebie nowe wyzwanie treningowe, które pomoże osiągnąć wakacyjne cele! Pobierz jeden z sześciu planów i działaj z nami: przygotowałam plan treningowy w domu, a także w wersji dla biegaczy czy dla osób, które chcą dołączyć do tego siłownię. Oczywiście jest także plan treningowy dla początkujących! Sami więc widzicie: wymówek nie ma, czas zacząć wyzwanie SUMMER READY!

Wy pisaliście, a ja czytałam ( i uważnie słuchałam) i wiem, że bez konkretnego wyzwania i planu treningowego, motywacja opada tak szybko, jak liście ziół z supermarketu. Dlatego nadchodzę z ratunkiem: rozpoczynamy letnie wyzwanie treningowe SUMMER READY. Czekają na nas 4 tygodnie treningów i motywacji, plan treningowy w sześciu wersjach, nowe treningi plenerowe i szansa na to, by wreszcie hasło „forma na lato” nie było wyrzutem sumienia, a zaczęło być po prostu faktem.

Co więcej: mam nadzieję, że ta forma na lato zamieni się u Was w formę na jesień, zimę, wiosnę i ogólnie całe życie 🙂

WYZWANIE TRENINGOWE SUMMER READY: PLAN TRENINGOWY W DOMU (I NIE TYLKO)

Nasze wyzwanie treningowe zaczynamy 3 czerwca, ale możecie do niego dołączyć w każdym momencie, także później lub w ogóle w innym terminie! Nie pozwólcie, żeby daty powstrzymały Was przed zrobieniem czegoś dla siebie i były kolejną wymówką.

NA CZYM POLEGA TO WYZWANIE TRENINGOWE? SUMMER READY, CZYLI FORMA NA LATO

Wyzwanie będzie trwało 28 dni (4 tygodnie) i oficjalnie startuje w poniedziałek, 3 czerwca. To oznacza, że będziemy trenować ostro cały czerwiec i wykorzystamy ten pierwszy letni miesiąc na maksa! Co tydzień w niedzielę około godziny 18:00 w tym wpisie znajdziecie plan treningowy na kolejny tydzień. Wystarczy go pobrać i zapisać na telefonie, czy wydrukować i powiesić w widocznym miejscu, jeśli działa na Was taka wizualna motywacja!

UWAGA! Przeczytaj uważnie:

WYZWANIE SUMMER READY: PLANY TRENINGOWE DO POBRANIA

Przygotowałam dla Was plany treningowe w sześciu wersjach.

Co tydzień w niedzielę około godziny 18:00 znajdziecie tutaj plan treningowy na kolejny tydzień. Jeśli jesteście zapisani do mojego newslettera Codziennie Fit – dostaniecie też powiadomienie na maila!

TYDZIEŃ 1
TYDZIEŃ 2
TYDZIEŃ 3
TYDZIEŃ 4

Zaczynamy działać! To nasze ostatnie wyzwanie przed wakacjami (w lato robię sobie przerwę od nagrań treningów) dlatego korzystajcie na 100 % i dajemy razem czadu!

POCHWAL SIĘ, ŻE BIERZESZ UDZIAŁ W WYZWANIU!

Patryk stworzył dla Was specjalny szablon, w który możecie wkleić swoje zdjęcie i zadeklarować swój udział w wyzwaniu! Aby to zrobić, należy zalogować się do programu Canva.

  1. Klikamy ten LINK.
  2. Otwieramy szablon.
  3. Po lewej klikamy „przesyłanie” i wrzucamy swoją fotkę.
  4. Przeciągamy przesłaną fotę na odpowiednie miejsce – do okrągłej ramki.
  5. Klikamy po prawej „udostępnij”, a następnie „pobierz”.

Miłej zabawy! 🙂

Jeśli potrzebujecie więcej motywacji, koniecznie zaglądajcie na profile:

Exit mobile version