Codziennie Fit

Plany treningowe na tydzień w 4 wersjach! Dla megapoczątkujących i po chorobie, dla średniozaawansowanych, zaawansowanych i biegaczy!

Brakuje Ci planu do ćwiczeń? Nie wiesz za co się zabrać? Problem z głowy: przygotowałam dla Was cztery różne plany treningowe na tydzień, które pomogą Wam trenować mądrze i z sensem. Nic, tylko pobrać i do dzieła!

PLANY TRENINGOWE DO POBRANIA

Przygotowałam dla Was plany treningowe w czterech różnych wersjach:

Megapoczątkujący/po chorobie – będzie idealny dla osób, które dopiero zaczynają przygodę z ćwiczeniami i nie mają kondycji. Będzie idealny dla osób z dużą nadwagą oraz dla osób po chorobie – także po przeziębieniach i COVIDzie. Treningi w planie nie obciążają kolan, zawierają proste ruchy i powinny być bezpieczne dla większości osób.

Plan w formie planszy pobierzesz TUTAJ.

Rozciąganie, Mara z Codziennie fit
Fot. Justyna Kocur-Czarny

Podlinkowane treningi:

  1. Starter 2: Full Body
  2. WOLNE: POSTAW NA AKTYWNOŚĆ POZATRENINGOWĄ
  3. Cardio Starter
  4. WOLNE: POSTAW NA AKTYWNOŚĆ POZATRENINGOWĄ
  5. Starter 5
  6. WOLNE: POSTAW NA AKTYWNOŚĆ POZATRENINGOWĄ
  7. WOLNE: POSTAW NA AKTYWNOŚĆ POZATRENINGOWĄ

Dla średniozaawansowanych – będzie idealny dla osób, które już ćwiczą od jakiegoś czasu (od 2/3 miesięcy do 3 lat), powinien się też sprawdzić u ambitnych początkujących, ponieważ treningi w tym planie mają podane modyfikacje i łatwo można ułatwić/utrudnić zależnie od potrzeby.

Plan w formie planszy pobierzesz TUTAJ.

Fot. J.Janecki, J.Walczak

Podlinkowane treningi:

  1. Express Ramiona (premiera) + Cardio Dance
  2. Cichy trening
  3. WOLNE: POSTAW NA AKTYWNOŚĆ POZATRENINGOWĄ
  4. Express Pupa + Błyskawica
  5. Super spalanie
  6. Joga
  7. WOLNE: POSTAW NA AKTYWNOŚĆ POZATRENINGOWĄ

Dla zaawansowanych – będzie świetny dla osób zaawansowanych z dobrą kondycją i prawidłową techniką ćwiczeń, które chcą pracować nie tylko nad swoją figurą, ale także sprawnością i wydolnością.

Plan w formie planszy pobierzesz TUTAJ.

Fot. Justyna Kocur-Czarny

Podlinkowane treningi:

  1. Express Ramiona (premiera) + Cardio Dance 2
  2. Hardcore 3
  3. WOLNE: POSTAW NA AKTYWNOŚĆ POZATRENINGOWĄ
  4. Sprawność & Sylwetka
  5. HIIT
  6. Joga
  7. WOLNE: POSTAW NA AKTYWNOŚĆ POZATRENINGOWĄ

Dla biegaczy – plan zawiera miejsce na 3 treningi biegowe (które dopasowujecie do swoich potrzeb – długość oraz rodzaj) i dodatkowe treningi mające na celu poprawić Wasze wyniki biegowe, technikę biegu i wzmocnić całe ciało.

Plan w formie planszy pobierzesz TUTAJ.

Fot. Jakub Janecki, Jakub Walczak

Podlinkowane treningi:

  1. BIEG + Express Ramiona (premiera)
  2. Trening dla biegacza
  3. WOLNE: POSTAW NA AKTYWNOŚĆ POZATRENINGOWĄ
  4. BIEG + Rozciąganie
  5. BIEG + Express Pupa
  6. Joga
  7. WOLNE: POSTAW NA AKTYWNOŚĆ POZATRENINGOWĄ

Mam nadzieję, że Wam się plany spodobają – dajcie znać, czy trochę Wam to ułatwia trenowanie i czy lepiej Wam się tak ćwiczy 🙂 Trzymam kciuki za ten tydzień!

Exit mobile version