Codziennie Fit

WYZWANIE #FITNAZAWSZE – PLAN TRENINGOWY NA TYDZIEŃ 4

Dwa treningi live, trening taneczny i nowy trening z hantlami… jakie jeszcze niespodzianki czekają na Was w ostatnim tygodniu naszego wyzwania?

Uwaga! W tym tygodniu na żywo widzimy się aż DWA RAZY!

PLAN TRENINGOWY NA TYDZIEŃ

Instrukcja obsługi: plan dostępny jest w 3 różnych wersjach. Możesz przeskakiwać pomiędzy wersjami w zależności od swojego samopoczucia.

Problem z określeniem swojego zaawansowania? Zobacz mój artykuł: KLIK.

Osoby początkujące, bez kondycji i z dużą nadwagą

UWAGA: w tym tygodniu trochę podnosimy poprzeczkę. Pamiętajcie, żeby dostosować treningi do siebie – jeśli jest za ciężko, zróbcie mniej lub wydłużcie przerwy. Trening dodatkowy jest tylko dla osób, które czują się na siłach. Możecie też ominąć jeden z LIVE’ów.

  1. PONIEDZIAŁEK
    Brzuch, uda, pośladki robimy wersje zmodyfikowane ćwiczeń, jeśli trening będzie za trudny – pamiętajcie o przerwach!
  2. WTOREK
    wolne
  3. ŚRODA
    TRENING LIVE: godzina 18:00 (uwaga, ten trening będzie dla Was wymagający – ale będę pokazywać modyfikacje!) – jeśli nie możesz być na live, wykonaj zapis live w czwartek, a środę miej wolną.
  4. CZWARTEK
    Dance Cardio dodatkowy
  5. PIĄTEK
    Starter 4
  6. SOBOTA
    Express Rozciąganie
  7. NIEDZIELA
    SPECJALNY TRENING LIVE DLA WOŚP (godzina będzie podana w ciągu następnych kilku dni)

Osoby średnio-zaawansowane i ambitni początkujący

  1. PONIEDZIAŁEK
    Hantle w dłoń 2 (premiera poniedziałek 6:00). Jeśli nie masz hantli, wykonaj trening PŁONĄCE CIAŁO 2
  2. WTOREK
    Dance Cardio lub Cardio bez tupania i skakania (do wyboru jeden)
  3. ŚRODA
    TRENING LIVE: godzina 18:00 – jeśli nie możesz być na live, wykonaj zapis live w czwartek, a środę miej wolną.
  4. CZWARTEK
    wolne
  5. PIĄTEK
    Tabata i wzmacnianie
  6. SOBOTA
    Rozciąganie
  7. NIEDZIELA
    SPECJALNY TRENING LIVE DLA WOŚP (godzina będzie podana w ciągu następnych kilku dni)

Osoby zaawansowane

  1. PONIEDZIAŁEK
    Hantle w dłoń 2 (premiera poniedziałek 6:00). Jeśli nie masz hantli, wykonaj trening PŁONĄCE CIAŁO 2
  2. WTOREK
     Dance Cardio lub Cardio bez tupania i skakania (do wyboru jeden)
  3. ŚRODA
    TRENING LIVE: godzina 18:00 – jeśli nie możesz być na live, wykonaj zapis live w czwartek, a środę miej wolną.
  4. CZWARTEK
    wolne
  5. PIĄTEK
    Interwały i brzuch
  6. SOBOTA
    Rozciąganie
  7. NIEDZIELA
    SPECJALNY TRENING LIVE DLA WOŚP (godzina będzie podana w ciągu następnych kilku dni)

PLANY W WERSJI GRAFICZNEJ

Przygotowałam dla Was też plany w wersji graficznej – jako plansze do InstaStories czy po prostu grafiki na telefon. Znajdziecie je tu:

TO JUŻ OSTATNI TYDZIEŃ!

To nie jest moment do poddania się – to moment, w którym powinniście pokazać, że niezależnie od tego, co działo się przez ostatnie trzy tygodnie – Wy kończycie wyzwanie z klasą. I na to naprawdę liczę!

KONKURS!

Przypominam też, że ciągle trwa konkurs – do wygrania dzień treningowy ze mną we Wrocławiu i mnóstwo dobrej zabawy 🙂

Wszystkie szczegóły znajdziecie we wpisie z wyzwaniem:  TUTAJ.

Exit mobile version