TreningiZestawy ćwiczeń

CARDIO STARTER 2 – trening cardio dla początkujących, bez kondycji, z nadwagą. Bez skakania! [WIDEO]

Wszyscy znamy te treningi, które oznaczone są “dla początkujących”, a potem już na rozgrzewce okazuje się, że są praktycznie nie do zrobienia dla kogoś, kto nie ćwiczy. Jakie to jest wkurzające! No cóż – jednego możecie być pewni: Cardio Starter 2 nie należy do tej grupy. Ten trening da się zrobić i co najważniejsze: jest tak sympatyczny, że zazwyczaj robi się go z przyjemnością!

To bardzo przyjemny trening cardio z prostymi ruchami, który pomoże się rozruszać, dobrze poćwiczyć, ale przy okazji jest do zrobienia nawet dla osób, które nie mają kompletnie kondycji, mają dużą nadwagę lub wracają do ćwiczeń po chorobie.

Trening nie zawiera podskoków, nie ma też zbytniego obciążenia kolan – powinien być bezpieczny dla każdego. To też przyjemna forma zwiększania aktywności dla zaawansowanych, więc zachęcam nawet starych wyjadaczy do spróbowania – sprawdzi Wam się w luźniejszy dzień!

Trening cardio dla początkujących – Cardio Starter 2. Co to za trening?

CARDIO STARTER 2– to prosty i przyjemny trening cardio dla początkujących bez kondycji. Zapomnij o frustrujących treningach nie do wykonania – ten zestaw sprawdzi się nawet u osób mega początkujących! Trening zawiera już rozgrzewkę i schłodzenie.
DLA KOGO:  dla osób początkujących, powracających po długiej przerwie, osób z dużą nadwagą, osób starszych, dla osób zaawansowanych w celu podbicia dziennej aktywności (jako dodatek
RODZAJ:  trening cardio
CEL:   poprawa kondycji, spalanie kalorii, wzmocnienie całego ciała, przydatny w odchudzaniu
INTENSYWNOŚĆ:  niska i średnia, zależnie od poziomu zaawansowania

POZOSTAŁE TRENINGI DLA POCZĄTKUJĄCYCH

Jeśli dopiero zaczynasz, pod tym linkiem znajdziesz inne treningi dla początkujących: KLIK.

NIE PRZEGAP NOWYCH FILMÓW!

Jeśli chcesz być na bieżąco z nowymi treningami, a także innymi moimi filmami dotyczącymi ćwiczeń, zdrowia i odżywiania – zasubskrybuj mój kanał! Możesz zrobić to TUTAJ.

trening cardio dla początkujących
Fot. Fotografia dla biznesu Agata Matulka

Oto rozkład jazdy, który obowiązuje na moim kanale od 1 kwietnia do odwołania:

poniedziałek – nowy trening

środa co tydzień o godzinie 18:00 – live treningowy

czwartek – filmy o zdrowym trybie życia, diecie, ćwiczeniach, vlogi

Inne treningi znajdziecie także w kategorii: ZESTAWY ĆWICZEŃ.
Na blogu znajduje się też mnóstwo zdrowych przepisów – PRZEPISY.

Po więcej motywacji zajrzyjcie na mój FACEBOOK INSTAGRAM .

About author

Articles

Jestem trenerką, absolwentką AWF we Wrocławiu i byłym sportowcem. Założyłam tego bloga, by udowodnić, że fit może być każdy - niezależnie od wieku i grubości portfela.