Aktywny Lipiec – dzień 9

Dzisiejszy dzień to mniej skakania, a więcej wzmacniania.

W dzisiejszym dniu wyzwania czeka nas skupienie się na wzmocnieniu całej sylwetki. Spróbujcie zrobić poniższe treningi mając ciągle w głowie technikę i spokojny ruch – uwierzcie mi, że w ten sposób możemy znacznie zwiększyć efekty naszego treningu!

To co – do dzieła!

TRENING NA DZIŚ

Osoby MEGA początkujące bez kondycji lub z dużą nadwagą:

10 minut dowolnego rozruchu w ramach akcji #WyzwanieRuszanie

oraz:

Uwaga! Jeśli trening będzie za ciężki – zrób dłuższe przerwy lub skróć czas trwania ćwiczenia!

Osoby początkujące, które już trochę ćwiczą i osoby średnio-zaawansowane:

10 minut dowolnego rozruchu w ramach akcji #WyzwanieRuszanie oraz dwa treningi:

W drugim treningu możemy pominąć rozgrzewkę! Zacznij od 4:27.

Osoby zaawansowane:

10 minut dowolnego rozruchu w ramach akcji #WyzwanieRuszanie oraz dwa treningi:

To nie błąd – osoby średnio-zaawansowane i zaawansowane mają dzisiaj ten sam trening 🙂

Dzisiaj szybko i króciutko – życzę Wam miłego dnia i czekam na Wasze raporty! 🙂