Aktywny Lipiec – dzień 2

Czas na drugi dzień naszego wyzwania!

TUTAJ znajdziecie wszystkie szczegóły i kalendarz wyzwania do druku.

TRENING NA DZIŚ

Osoby MEGA początkujące bez kondycji lub z dużą nadwagą:

10 minut dowolnego rozruchu w ramach akcji #WyzwanieRuszanie

oraz:

Osoby początkujące, które już trochę ćwiczą i osoby średnio-zaawansowane:

10 minut dowolnego rozruchu w ramach akcji #WyzwanieRuszanie oraz:

Osoby zaawansowane:

10 minut dowolnego rozruchu w ramach akcji #WyzwanieRuszanie oraz:

lub:

PRZYPOMINAM!

Na każdy dzień przeznaczone są dwa zadania:

  • jedno to ruch przez przynajmniej 10 minut dziennie (może być to rozciąganie, spacer, taniec – cokolwiek – w ramach #WyzwanieRuszanie rozpoczętego przez Monikę Dr Lifestyle),
  • drugie to trening na dany dzień (możecie zrobić zadania bezpośrednio po sobie, lub zacząć dzień od 10 minut rozruchu, a w dowolnym momencie dnia – wykonać trening).

Wyzwanie ułożone jest w plan treningowy, więc kolejność dni ma znaczenie. Wyzwanie uwzględnia też dni regeneracyjne – w tym tygodniu będzie to środa i niedziela.

Codziennie o 18:00 będzie pojawiał się wpis z treningiem/propozycją regeneracji na kolejny dzień. Wszystkie znajdziecie w zakładce Aktywny Lipiec – Trening na dziś .

DAJCIE ZNAĆ

Jak Wam poszedł pierwszy i drugi dzień wyzwania? Wszystko w porządku?