Aktywny Lipiec – dzień 12

Dzień dobry, gotowi na kolejny dzień wyzwania?

Znów mamy dziś sytuację, w której średniozaawansowani i zaawansowani mają ten sam trening. I dobrze! Możecie regulować trudność treningu obciążeniem.

Jeśli nie posiadacie hantli – nic straconego – wybierzcie „obwodowy”, tam można zrobić praktycznie cały trening bez obciążenia. Hantle można też zastąpić butelkami z wodą!

TRENING NA DZIŚ

Osoby MEGA początkujące bez kondycji lub z dużą nadwagą:

10 minut dowolnego rozruchu w ramach akcji #WyzwanieRuszanie

oraz PLECY & BRZUCH – UWAGA! Jeśli jakiś ruch będzie dla Ciebie za ciężki – zrób dłuższą przerwę lub skróć czas trwania ćwiczenia! Nie robimy na siłę!

Osoby początkujące, które już trochę ćwiczą i osoby średnio-zaawansowane:

10 minut dowolnego rozruchu w ramach akcji #WyzwanieRuszanie oraz

lub

Osoby zaawansowane:

10 minut dowolnego rozruchu w ramach akcji #WyzwanieRuszanie oraz:

lub:

Dzisiaj proszę, żebyście robili ćwiczenia dokładnie i ze skupieniem – w dzisiejszym dniu najważniejsza jest technika i staranność – wtedy będą najlepsze efekty 🙂