Aktywny Lipiec – dzień 10

Dzisiaj czas na rozciąganie i odpoczynek.

Środa to w naszym planie dzień regeneracji – czas więc trochę się porozciągać i popracować nad naszą mobilnością. Pamiętajcie, że nie rezygnujemy z przynajmniej 10 minut rozruchu!

Ponieważ dla osób średnio-zaawansowanych i zaawansowanych dzisiejszy stretching jest długi – jeśli nie macie tyle czasu, wybierzcie sobie dwa rejony ciała, które chcecie rozciągnąć. Poniżej rozpiska czasowa:

Rozciąganie nóg, otwieranie bioder – 5:51
Rozciąganie pośladków – 32:32
Rozciąganie pleców – 42:55
Rozciąganie ramion, otwieranie klatki piersiowej – 47:54 Rozciąganie szyi – 54:17

TRENING NA DZIŚ

Osoby MEGA początkujące bez kondycji lub z dużą nadwagą:

10 minut dowolnego rozruchu w ramach akcji #WyzwanieRuszanie

oraz:

Osoby początkujące, które już trochę ćwiczą i osoby średnio-zaawansowane:

10 minut dowolnego rozruchu w ramach akcji #WyzwanieRuszanie oraz:

Osoby zaawansowane:

10 minut dowolnego rozruchu w ramach akcji #WyzwanieRuszanie oraz: