STRETCHING – zestaw ćwiczeń rozciągających całe ciało [WIDEO]

Jestem z tego zestawu bardzo dumna. To poukładany, pełny zestaw ćwiczeń rozciągających, przy której będziecie mogli się zrelaksować i na spokojnie popracować ze swoim ciałem.

To także obecnie moje ulubione zestawienie ruchów na rozciąganie!

Trening zawiera także lekką rozgrzewkę, żeby przygotować ciało do rozciągania.

Wykorzystując aktualną wiedzę, w każdej pozycji jesteśmy przynajmniej 40, a czasami 40 a następnie 60 sekund. To pozwoli na rzeczywistą poprawę naszej gibkości.

Ponieważ Wiem, że nie zawsze macie czas na tak długie rozciąganie, podzieliłam je na bloki – jeśli chcecie po prostu popracować nad konkretną partią ciała, odpalacie odpowiednią minutę:

  • Rozciąganie nóg, otwieranie bioder – 5:51
  • Rozciąganie pośladków – 32:32
  • Rozciąganie pleców – 42:55
  • Rozciąganie ramion, otwieranie klatki piersiowej – 47:54 Rozciąganie szyi – 54:17
    PAMIĘTAJ – nawet jeśli robisz skrót, nie pomijaj rozgrzewki

ROZCIĄGANIE. STRETCHING. ZESTAW ĆWICZEŃ ROZCIĄGAJĄCYCH CAŁE CIAŁO

DLA KOGO: dla każdego, niezależnie od poziomu zaawansowania
RODZAJ:  rozciąganie (stretching) – trening rozciągający
CEL:  poprawa gibkości i elastyczności ciała, poprawa mobilności, przywrócenie prawidłowego zakresu ruchu, odstresowanie, rozciąganie nóg, otwarcie bioder, rozciąganie pośladków, ramion, otwieranie klatki piersiowej, rozciąganie szyi i pleców.
INTENSYWNOŚĆ:  bardzo niska, spokojna

BĄDŹ NA BIEŻĄCO!

Jeśli chcecie być na bieżąco z nowymi materiałami na moim kanale YouTube (lub po prostu chcecie, żeby było mi miło), to proszę – zasubskrybujcie kanał! Możecie to zrobić TUTAJ.

Wszystkie darmowe treningi znajdziesz tu: zestawy treningowe.
Na blogu jest także sporo przepisów na zdrowe posiłki: przepisy Codziennie Fit.

Dołącz do mnie na FACEBOOKU INSTAGRAMIE po dodatkową dawkę motywacji!