Trening z gumami oporowymi na całe ciało [WIDEO]

Ten trening z gumami oporowymi pomoże Wam ujędrnić, wzmocnić, usprawnić i poprawić wygląd Waszego ciała. To nie jest trening cardio, tu nie ma zadyszki – jest za to konkretna praca mięśni, która potem przełoży się na Waszą sprawność oraz wygląd sylwetki.

Do treningu potrzebne są gumy oporowe – taśmy mini band (taśmy loop, gumy loop – mają sporo nazw). Najlepiej o przynajmniej dwóch oporach: lekkim do ramion i średnim/mocnym na nogi i pośladki.

TRENING Z GUMAMI OPOROWYMI – trening z taśmami mini band na całe ciało

Co to za trening?

TRENING Z GUMAMI – ten trening to trening angażujące wszystkie partie ciała (nogi, pośladki, brzuch, plecy, ramiona) w celu ich wzmocnienia, ujędrnienia, poprawienia wyglądu sylwetki i sprawności ciała.
DLA KOGO:  dla osób o każdym poziomie zaawansowania – intensywność dobierasz na własną rękę, zmieniając opór taśm
RODZAJ:  trening oporowy, wzmacniający, modelujący
CEL:   modelowanie sylwetki, wzmocnienie mięśni
INTENSYWNOŚĆ:  niska

NIE PRZEGAP NOWOŚCI!

Jeśli chcesz być na bieżąco z nowymi treningami, a także innymi moimi filmami dotyczącymi ćwiczeń, zdrowia i odżywiania – zasubskrybuj mój kanał! Możesz zrobić to TUTAJ.

Oto rozkład jazdy, który obowiązuje na moim kanale od 8 kwietnia do 3 czerwca:

poniedziałek – zapis treningu live z zeszłego tygodnia

wtorek  i czwartek – filmy o zdrowym trybie życia, diecie, ćwiczeniach

środa co tydzień o godzinie 19:00 – live treningowy

piątek – live z gotowania co tydzień o 19:00

sobota – nowy trening – zazwyczaj rano!

Wszystkie treningi znajdziecie tutaj: ZESTAWY ĆWICZEŃ.
Zachęcam też do zapoznania się z kategorią PRZEPISY – znajdziecie tam mnóstwo prostych przepisów na zdrowe dania!

Po więcej motywacji zajrzyjcie na mój FACEBOOK INSTAGRAM .