„Motywator” tydzień 8 – alternatywne treningi

Trudno mi uwierzyć, że to już ostatni tydzień naszego wyzwania Motywator! Przygotowałam dla Was treningi, które możecie wykonywać jednocześnie korzystając z „Motywatora”. Poprzednie tygodnie znajdziecie TUTAJ. Miłego trenowania!

PLAN DLA POCZĄTKUJĄCYCH

Dzień 1 – możesz zamienić na:

Dzień 3 – możesz zamienić na:

Dzień 5 – możesz zamienić na:

  • Dla ambitnych – nowy trening, który ukaże się na kanale w sobotę (30.05) w drugiej połowie dnia – trening z przyczyn technicznych nie ukaże się w tą sobotę 🙁 Dopiero 6.06.
  • Trening obwodowy z hantlami
  • Trening z gumami
  • Cichy trening

Dzień 7:

PLAN DLA ZAAWANSOWANYCH

Dzień 1 – możesz zamienić na:

Dzień 3 – możesz zamienić na:

Dzień 5 – możesz zamienić na:

  • Dla ambitnych – nowy trening, który ukaże się na kanale w sobotę (30.05) w drugiej połowie dnia – trening z przyczyn technicznych nie ukaże się w tą sobotę 🙁 Dopiero 6.06.
  • HIIT Wycisk
  • HIIT Spalanie
  • Ekstra Spalanie

Dzień 7: