21 dni do formy. Plan treningowy!

Czy w 21 dni można w ogóle coś zmienić? Ależ oczywiście! Jeśli rzeczywiście przyłożysz się do tego planu treningowego, możesz liczyć na lepszą kondycję, silniejsze ciało, pierwsze efekty wizualne i… motywację. Zainteresowani? Mam dla Was plan treningowy w dwóch wersjach – dla osób początkujących i zaawansowanych!

Czas trochę ożywić luty i wprowadzić nieco więcej ruchu do naszych harmonogramów – zwłaszcza, że po pierwsze: w tym okresie zawsze nasza aktywność jakoś spada (chociaż patrząc na pogodę wcale się nie dziwię) i po drugie: już w marcu rusza moja trasa treningowa i spotykamy się na treningach na żywo (a wiem, że zależy Wam na poprawieniu formy przed tym momentem).

Nie ma co się obijać – przed nami 21 dni pracy… chociaż mam szczerze nadzieję, że ten plan tak Was zmotywuje do działania, że to będzie sama przyjemność 🙂

ROZGRZEWKA PRZED MARCEM!

Ten plan treningowy będzie też świetną rozgrzewką… przed wyzwaniem #FITMARZEC, które ruszy 29 lutego. Znowu będzie można wygrać fajne nagrody 🙂

#FITMARZEC będzie kolejnym specjalnym wyzwaniem i już nie mogę się doczekać, aż będę mogła powiedzieć wszystkie szczegóły. Szykuje się super nagroda i sporo motywacji! Ale zanim to nastąpi czas na porządną rozgrzewkę… czyli nasz dzisiejszy plan treningowy!

ZANIM ZACZNIEMY – GARŚĆ INFORMACJI

Zawsze przy publikacji planów treningowych dostaję sporo pytań, więc postaram się na nie wszystkie odpowiedzieć. Oto najczęściej zadawane pytania:

  • Czy od tego planu schudnę?

Chudniemy, kiedy jesteśmy na deficycie kalorycznym – czyli kiedy jemy mniej, niż potrzebujemy. Jeśli do tej pory Twoja aktywność była niska, to prawdopodobnie nawet bez diety zaczną pojawiać się zmiany w sylwetce. Niemniej jednak dla najlepszych efektów polecam połączyć ten plan treningowy ze zdrowym odżywianiem. Jak to wszystko zrobić – przeczytasz TU.

  • Nie chcę się odchudzać. Czy mogę wykonywać ten plan?

Jak najbardziej. Zadbaj tylko o dostateczną ilość kalorii w ciągu dnia i na pewno będzie w porządku.

  • Nie wiem, którą wersję wybrać.

Jeśli ćwiczysz regularnie od 12 miesięcy, to możesz spróbować wersji dla zaawansowanych. Pamiętaj, że zawsze możesz zamieniać wersje – jeśli jakiś trening jest za ciężki, wybierz w dany dzień wersję podstawową. I odwrotnie – jeśli czujesz, że to niewystarczające wyzwanie, spróbuj wersji zaawansowanej.

Fot. Fotografia dla biznesu Agata Matulka
  • Gdzie znajdę treningi z planu?

Poniżej w tym wpisie znajdziesz linki do wszystkich treningów. Są one także dostępne na moim kanale YouTube TUTAJ.

  • Czy w dni wolne mogę robić inny trening?

Dni wolne przeznaczone są na odpoczynek. Jeśli trenujesz od jakiegoś czasu, możesz zastąpić trening z planu swoim treningiem (bo np. chcesz pobiegać), albo zaplanować go tak, żeby dalej mieć przynajmniej jeden dzień w tygodniu przeznaczony na odpoczynek i brak treningu.

  • Czy ten plan pomoże mi się przygotować do naszego wspólnego treningu?

TAK! Ten plan będzie świetny, jeśli zamierzasz być w marcu na Codziennie Fit Tour. Pomoże Ci się przygotować i dać z siebie wszystko. Jeśli jeszcze nie masz biletów na trening w swoim mieście, znajdziesz je TUTAJ.

  • Czy ten plan poprawi moją kondycję?

Tak. Pamiętaj, żeby na treningach dawać z siebie wszystko.

Fot. Fotografia dla biznesu Agata Matulka
  • Czy mogę zamieniać treningi w planie?

Plan treningowy jest ułożony tak, żeby zapewnić jak najlepszą optymalność i najlepsze efekty. Zamiana treningów może wpłynąć na skuteczność, ale jeśli dzięki temu plan będzie dla Ciebie wykonalny, to śmiało! Lepszy zrobiony trening, niż zaplanowany i niewykonany.

  • Kiedy mogę zauważyć pierwsze efekty?

Kondycyjne po około 1-2 tygodniach (kwestia indywidualna), sylwetkowe przy trzymaniu diety po ok. 2-3 tygodniach, wzmocnienie ciała po ok. 2 tygodniach.

PLAN TRENINGOWY – NAJWAŻNIEJSZE INFORMACJE

  • plan składa się z 4 treningów tygodniowo i rozciągania (nieobowiązkowe, ale polecam!)
  • Plan przeznaczony jest dla osób początkujących i zaawansowanych – są dwie wersje.
  • Prawdopodobnie w trakcie wyzwania na kanale pojawi się nowy trening – dam wtedy znać, gdzie umieścić go w planie (z czym zamienić), żeby było to jak najbardziej efektywne 🙂

PLAN TRENINGOWY – TRENINGI

Początkujący:

Tydzień 1:

  1. Starter
  2. Trening obwodowy
  3. WOLNE
  4. Bez tupania 2
  5. Retro pośladki
  6. WOLNE
  7. Rozciąganie po treningu

Tydzień 2:

  1. Fit Start
  2. Cardio & pośladki
  3. WOLNE
  4. Bez tupania 1
  5. Plecy & brzuch
  6. WOLNE
  7. Rozciąganie z alpakami

Tydzień 3:

  1. Dla początkujących 2
  2. Turbo tabata
  3. WOLNE
  4. Mocny Start
  5. Fit Body
  6. WOLNE
  7. Rozciąganie

Zaawansowani:

Tydzień 1:

  1. Fit Start
  2. Turbo tabata
  3. WOLNE
  4. HIIT Wycisk
  5. Plecy & brzuch
  6. WOLNE
  7. Rozciąganie po treningu

Tydzień 2:

  1. Mocny Start
  2. Trening spalający
  3. WOLNE
  4. Super Cardio
  5. Retro pośladki
  6. WOLNE
  7. Rozciąganie z alpakami

Tydzień 3:

  1. Full Wypas
  2. HIIT
  3. WOLNE
  4. Ostry wycisk
  5. Cardio & ramiona
  6. WOLNE
  7. Rozciąganie

POBIERZ PLAN TRENINGOWY

  • Wersja dla początkujących : KLIK
  • Wersja dla zaawansowanych: KLIK

SPOTKAJMY SIĘ NA TRENINGU NA ŻYWO!

Już w marcu czekam na Was z treningiem w Waszych miastach! W tym roku w trakcie Codziennie Fit Tour powered by PUMA odwiedzę osiem miast: Kraków, Katowice, Poznań, Wrocław, Gdańsk, Łódź, Białystok i Warszawę. Ponieważ w drugiej połowie roku planuję zostać żoną, to raczej na pewno jedyna okazja, żeby sobie razem poćwiczyć na żywo w 2020!

Ale oczywiście trasa to nie tylko trening! Oprócz tego czeka na Was dodatkowy trening rozgrzewkowy przeprowadzony przez super instruktorów, pakiet powitalny z fit prezentami, możliwość analizy składu ciała na strefie Fitatu, wyzwanie z nagrodami na strefie Martes x Puma, gdzie będzie można sprawdzić swoją kondycję i kilka innych niespodzianek, które będę powoli ujawniać 🙂

Wszystkie informacje i bilety znajdziecie na stronie: KLIK.

DO DZIEŁA!

To co – chwytamy za sportowe buty, matę i do dzieła! Trzymam kciuki i mam nadzieję, że te plany Wam się przydadzą! Pamiętajcie – jeśli będziecie relacjonować swoje treningi z planu, dodajcie hasztag #druzynaCF 🙂 Dzięki temu będę mogła je zobaczyć, skomentować czy udostępnić u siebie 🙂

I tradycyjnie już – CZEKAM NA MELDUNEK, KTO W TO WCHODZI! Ja na pewno, bo formę przed trasą też muszę mieć! 😀

Po większą dawkę motywacji zapraszam na FACEBOOKA INSTAGRAM.