STRONG – trening z hantlami w domu [WIDEO] #FITJESIEŃ

Czas założyć sportowy strój, chwycić hantle i wzmocnić całe ciało – oto trening STRONG!

Wreszcie nadszedł ten moment – trening z akcesoriami zawitał na mój kanał! To już kolejny zestaw ćwiczeń z naszego wyzwania FIT JESIEŃ ( do którego można dołączyć w każdym momencie – wszystkie szczegóły znajdziecie na końcu wpisu!). Osobiście uważam, że ten trening jest bardzo przyjemny i szybko Wam minie – zresztą, sami zobaczycie

Jak zawsze jestem bardzo ciekawa Waszej opinii, więc mam nadzieję, że po wykonanym treningu znajdziecie jeszcze minutkę i napiszecie mi w komentarzu jak się czujecie i jak Wam się podobało. 🙂

Ten trening to zestaw ćwiczeń z hantlami głównie z wykorzystaniem ruchów wielostawowych – dzięki czemu cały czas pracujemy całym ciałem, no i przy okazji urozmaicamy sobie trochę czas 🙂 Będzie idealny zarówno dla osób, dla których będzie to pierwszy tak trening w życiu, jak i dla tych, którzy trochę już trenują – dołóżcie obciążenie i działajcie! 🙂

STRONG – TRENING Z HANTLAMI W DOMU

Czym jest ten trening?

Trening STRONG to pełny zestaw ćwiczeń (z rozgrzewką oraz schłodzeniem – rozciąganiem po) na całe ciało z użyciem hantli. Świetnie sprawdzi się u każdego, kto chce wzmocnić, wyrzeźbić i ujędrnić swoje ciało. Będzie także perfekcyjny dla osób, które dopiero zaczynają przygodę z hantlami – ćwiczenia są proste i łatwe do wykonania.

DLA KOGO:  regularnie początkujący (ćwiczący przynajmniej miesiąc), średnio-zaawansowani, zaawansowani
RODZAJ:  trening oporowy, wzmacniająco-siłowy
CEL:   wzmocnienie mięśni, ujędrnienie ciała, wyrzeźbienie sylwetki, poprawa wytrzymałości mięśniowej
INTENSYWNOŚĆ:  średnia

FIT JESIEŃ – O CO CHODZI W WYZWANIU?

Fit Jesień to wyzwanie, które aktualnie trwa (ale możesz dołączyć do niego w każdej chwili!). Realizujemy razem plan treningowy i motywujemy się do bycia fit jesienią! Wszystkie szczegóły wyzwania oraz plan treningowy do pobrania znajdziesz TUTAJ.

trening wzmacniający, Marta Hennig
Fot. Fotografia dla Biznesu Agata Matulka

Poza tym, jako dodatkową motywację do regularności – dzięki uprzejmości marki PUMA oraz Martes Sport, które zostały partnerami całego wyzwania FIT JESIEŃ – mamy też mega nagrody dla najaktywniejszych uczestników (w tym 10 bonów każdy o wartości 500 zł na kolekcję PUMA w sklepach Martes Sport). Przeczytaj więcej o konkursie na STRONIE WYZWANIA.

MASZ „MOTYWATOR”?

Jeśli masz moją książkę „Motywator”, możesz użyć tego treningu w planie treningowym:
W planie dla początkujących:

  • W tygodniu 5 -7 zamiast treningu z dnia 5
  • W tygodniu 8 zamiast treningu z dnia 1

W planie dla zaawansowanych:

  • W tygodniu 5 zamiast treningu z dnia 1
  • W tygodniu 6 zamiast treningu z dnia 5
  • W tygodniu 7 jako trening dodatkowy
  • W tygodniu 8 zamiast treningu z dnia 3 lub jako trening dodatkowy

Moją książkę dostaniesz TUTAJ.

NIE CHCESZ PRZEGAPIĆ NOWYCH TRENINGÓW?

Jeśli chcesz być na bieżąco, to koniecznie zasubskrybuj kanał Codziennie Fit na YouTube!

Wszystkie darmowe zestawy treningowe znajdziesz tu: zestawy treningowe.
A w tym miejscu znajdziesz przepisy na zdrowe dania: przepisy Codziennie Fit.

Dołącz do mnie na FACEBOOKU INSTAGRAMIE po dodatkową dawkę motywacji!