SUPER CARDIO – trening cardio w domu [WIDEO] #FITJESIEŃ

SUPER CARDIO to idealny trening cardio w domu – odpowiednio intensywny, ale nie za trudny, z różnymi blokami i… a zresztą, zobaczcie sami!

Czas na pierwszy trening z naszego jesiennego wyzwania! Czy Wy też jesteście tak podekscytowani, jak ja? Nie mogę się doczekać, aż go wypróbujecie – dla mnie ten trening jest bardzo przyjemny i mimo długości sprawnie się go robi. Trzymam kciuki za pierwszy dzień wyzwania i pamiętajcie: czekam na Wasze raporty! 🙂 Dajcie mi proszę znać, jak się czujecie!

SUPER CARDIO – TRENING CARDIO W DOMU

Czym jest ten trening?

SUPER CARDIO to pełny trening (z rozgrzewką i rozciąganiem) cardio, który pomoże Wam spalić trochę więcej kalorii i poprawić kondycję. Świetnie sprawdzi się u osób odchudzających się, ale także u każdego, komu zależy na lepszej wydolności i zdrowiu! Trening ma zmienną intensywność, będzie więc czas, żeby się zmęczyć… ale też żeby odsapnąć!

DLA KOGO:  średnio-zaawansowani, ambitni początkujący
RODZAJ:  trening cardio
CEL:   poprawa kondycji, spalanie kalorii
INTENSYWNOŚĆ:  średnia

FIT JESIEŃ – O CO CHODZI W WYZWANIU?

Fit Jesień to wyzwanie, które rusza 7 października (ale możesz dołączyć do niego w każdej chwili!). Realizujemy razem plan treningowy i motywujemy się do bycia fit jesienią! Wszystkie szczegóły wyzwania oraz plan treningowy do pobrania znajdziesz TUTAJ.

Fot. Fotografia dla Biznesu Agata Matulka

Poza tym, jako dodatkową motywację do regularności – dzięki uprzejmości marki PUMA oraz Martes Sport, które zostały partnerami całego wyzwania FIT JESIEŃ – mamy też mega nagrody dla najaktywniejszych uczestników (w tym 10 bonów każdy o wartości 500 zł na kolekcję PUMA w sklepach Martes Sport). Przeczytaj więcej o konkursie na STRONIE WYZWANIA.

MASZ „MOTYWATOR”?

Jeśli masz moją książkę „Motywator”, możesz użyć tego treningu w planie treningowym:
W planie dla początkujących:

  • Tydzień 5 i 6 zamiast treningu w dniu 1
  • Tydzień 7 – jako trening w dniu 3
  • Tydzień 8 – jako trening w dniu 5

W planie dla zaawansowanych:

  • Tydzień 3 i 5 zamiast treningu w dniu 1
  • Tydzień 6 – jako trening w dniu 7
  • Tydzień 7 – jako trening w dniu 3
  • Tydzień 8 – jako trening w dniu 5

Moją książkę dostaniesz TUTAJ.

NIE CHCESZ PRZEGAPIĆ NOWYCH TRENINGÓW?

Jeśli chcesz być na bieżąco, to koniecznie zasubskrybuj kanał Codziennie Fit na YouTube!

Wszystkie darmowe zestawy treningowe znajdziesz tu: zestawy treningowe.
A w tym miejscu znajdziesz przepisy na zdrowe dania: przepisy Codziennie Fit.

Dołącz do mnie na FACEBOOKU INSTAGRAMIE po dodatkową dawkę motywacji!