FULL WYPAS – trening na całe ciało [WIDEO]

Jeśli chcecie poczuć całe ciało, w zauważalny sposób poprawić kondycję i trochę się zmęczyć – mam dla Was prawdziwy wypas… trening w domu o nazwie FULL WYPAS, który pomoże Wam zadbać o wszystko!

TRENING FULL WYPAS– TRENING NA CAŁE CIAŁO, TRENING W DOMU

Czym jest ten trening?
Ten zestaw to pełny trening z rozgrzewką i rozciąganiem. To zestaw angażujący całe ciało i zawierający ruchy wzmacniające ramiona, klatkę, plecy, brzuch, pośladki i nogi. To świetny trening w domu o średniej intensywności, który zauważalnie poprawi kondycję oraz sprawi, że ciało będzie silniejsze.

DLA KOGO: trening przeznaczony jest dla osób średnio-zaawansowanych oraz ambitnych początkujących
RODZAJ:  trening o zmiennej intensywności – cardio i wzmacnianie
CEL:  poprawa kondycji, wzmocnienie całego ciała, ujędrnianie ciała, redukcja tkanki tłuszczowej, wysmuklenie sylwetki
INTENSYWNOŚĆ:  średnia ze skokami do wysokiej

MASZ „MOTYWATOR”?

Jeśli masz moją książkę „Motywator”, możesz użyć tego treningu w planie treningowym:
W planie dla początkujących:

  • Tydzień 4 i 5 zamiast treningu w dniu 1
  • Tydzień 6-8 zamiast treningu w dniu 3

W planie dla zaawansowanych:

  • Tydzień 1-4 zamiast treningu w dniu 5 lub jako trening dodatkowy
  • Tydzień 4-6 zamiast treningu w dniu 3

Moją książkę dostaniesz TUTAJ.

CHCESZ WIĘCEJ?

Zapraszam Was do subskrypcji kanału! Dzięki temu będziecie na bieżąco, bo powiadomienia dostajecie od razu po publikacji filmu, ale też mi będzie po prostu, po ludzku, miło.

Wszystkie darmowe zestawy treningowe znajdziesz tu: zestawy treningowe.
A w tym miejscu znajdziesz przepisy na zdrowe dania: przepisy Codziennie Fit.

Dołącz do mnie na FACEBOOKU INSTAGRAMIE po dodatkową dawkę motywacji!

Udało nam się rozszerzyć sierpniowy obóz Codziennie Fit Camp o kilka miejsc! Zobacz szczegóły: