• Szukaj

Jak wygląda trasa treningowa od kuchni? POZNAŃ I SZCZECIN – RELACJA!

Trasa treningowa Codziennie Fit Tour powered by PUMA  to mój największy projekt w ciągu roku! Bardzo się cieszę, że mogłam stworzyć drugą edycję i że udało się wszystko zorganizować tak, jak sobie wymarzyłam! Dzisiaj mam dla Was relację z Poznania i Szczecina oraz trochę informacji o tym, jak to wszystko wygląda za kulisami.

OD CZEGO SIĘ ZACZYNA?

Przygotowania do organizacji trasy ruszają kilka miesięcy wcześniej – musimy zarezerwować sale, nagłośnienie, wybrać potencjalnych partnerów i opracować harmonogram.

Potem zaczyna się wir przygotowań: wszystkie sprawy prawne, techniczne, graficzne, logistyczne, pojawiające się (ZAWSZE) problemy, niespodziewane sytuacje i cała reszta.

Tak naprawdę, sam dzień treningu to już takie podsumowanie tego wszystkiego – oczywiście też może obfitować w małe problemy i niespodzianki, a my zasuwamy od rana, ale raczej już nie jest to taka praca, jak te kilka miesięcy wcześniej.

Nad trasą pracujemy głównie w czwórkę: ja, Patryk, Monika i Agata. W trakcie trasy dołącza do nas jeszcze druga Agata – fotograf, a także osoby pomagające w logistyce i organizacji (w tym roku Krzysiek i Michał) oraz w każdym mieście – drużyna ambasadorek trasy/wolontariuszek.

Stała ekipa trasy to ja, Monika i Patryk

ZOBACZ JAK WYGLĄDA NASZA PRACA OD KULIS – VLOG

Na wideoblogu możecie zobaczyć, jak wygląda tak naprawdę nasze krzątanie się od samego rana:

DZIEŃ TRENINGU – JAK TO TAK NAPRAWDĘ WYGLĄDA?

Nasz dzień w każdym mieście zaczyna się przed szóstą – musimy wstać, spakować się i jechać na salę, jednocześnie wymeldowując się z hotelu (już tam nie wracamy). Przyjeżdżamy na miejsce, gdzie czekają na nas dziewczyny, które zgłosiły się do pomocy.

Super ekipa z Poznania <3
Pracowite mróweczki ze Szczecina <3


Ja, Patryk, Agata i Monika zajmujemy się składaniem wszystkich ścianek i przygotowywaniem stref, a dziewczyny składają pakiety dla uczestników.

Około godziny ósmej jesteśmy ustawieni – jest chwila na pośpieszne śniadanie, w tym czasie dziewczyny przygotowują się do rejestracji uczestników, a Monika sprawdza, czy na pewno wszystko jest tak, jak miało być (to nasza głowa myśląca projektu!).

 

REJESTRACJA

Program wydarzenia w każdym mieście jest podobny – o godzinie 9:00 rusza rejestracja, podczas której uczestnicy dostają bransoletkę (która jest jednocześnie identyfikatorem) i pakiet startowy.

W tym roku pakiet składa się z worka treningowego Puma, ręcznika treningowego od marki Martes, wody Muszynianka, bazy pod makijaż Ingrid, vege pieczywa od Sonko oraz proteinowych przekąsek lub gadżetów od Women’s Best.

Po otrzymaniu pakietów i odhaczeniu się na liście, można wejść na gotową salę.

STREFA MARTES X PUMA

W tym roku oprócz treningów i wykładu, na uczestników czeka specjalna strefa Martes x Puma, gdzie mogą zmierzyć się w wyzwaniu, polegającym na zrobieniu trzech ćwiczeń w jak najszybszym czasie. Każdy otrzymuje upominek, a najlepsza osoba – dodatkową nagrodę.

TUŻ PRZED STARTEM

Czas przed rozpoczęciem imprezy to też okazja do poznania nowych osób, przejrzenia pakietów i zadomowienia się na sali – i tak robi większość uczestników 🙂
 

ROZGRZEWKA

O godzinie 10:15 na scenę wchodzi instruktor – w tym roku są to praktycznie sami panowie – i przeprowadza około czterdziestominutową rozgrzewkę dla uczestników.

W każdym mieście możecie liczyć na coś innego – dla przykładu w Poznaniu mieliśmy raczej zajęcia mobility, które przeprowadził Szymon Kulczewski:


A z kolei w Szczecinie uczestnicy mogli spróbować ćwiczeń Animal Flow – treningu inspirowanego ruchami zwierząt, opartego na masie własnego ciała. Rozgrzewkę przeprowadził Łukasz Bogusławski.

Po rozgrzewce chwila przerwy na wodę i odpoczynek – no i oczywiście jeszcze trochę pogaduch między uczestnikami…

… a następnie wchodzę ja i zaczynamy nasz wspólny trening!

TRENING GŁÓWNY

No i teraz… zarówno w POZNANIU jak i w SZCZECINIE  – to było coś! Obdarzyliście mnie taką ilością pozytywnej energii, uśmiechów, trenowaliśmy wspólnie właśnie jak drużyna – z dużą ilością okrzyków, chichotów i “ooo nieeee, kolejne powtórzenie”. Było bardzo fajnie i zarówno w jednym, jak i drugim mieście czułam tyle sympatii, że ten trening prowadził się sam.

Po treningu jest czas na chwilę przerwy – można wtedy poczęstować się przekąskami przygotowanymi dla uczestników przez Body Chief i trochę odpocząć.


WYKŁAD

Następnie pora na mój wykład – krótką pigułkę, w której zawarłam wskazówki, jakie błędy najczęściej popełniamy, próbując żyć zdrowo – i nawet nie zdajemy sobie z nich sprawy:

CZAS NA PIĄTECZKI

Na sam koniec jest czas na pamiątkowe zdjęcia, wspólne potreningowe piąteczki i rozmowy. Dziękuję Wam za wszystkie miłe słowa! Jesteście ogromną motywacją do dalszego działania!

Zobaczcie pełną relację z Poznania i Szczecina poniżej – aby obejrzeć zdjęcia z galerii w pełnym rozmiarze, wystarczy na nie kliknąć 🙂.

POZNAŃ

Poniżej znajdziecie galerię zdjęć z wydarzenia, a indywidualne zdjęciarobione przez Agatę (Fotografia dla biznesu)  znajdziecie TUTAJ.

SZCZECIN

Poniżej znajdziecie galerię zdjęć z wydarzenia, a indywidualne zdjęcia, robione przez Agatę (Fotografia dla biznesu)  znajdziecie TUTAJ.

CZAS NA KOLEJNE MIASTA!

A już w ten weekend kolejne miasta! Przede mną Lublin i Warszawa.  Bilety do Lublina są jeszcze dostępne – TUTAJ.

Napisane przez
Marta Hennig

Jestem trenerką, absolwentką AWF we Wrocławiu i byłym sportowcem. Założyłam tego bloga, by udowodnić, że fit może być każdy - niezależnie od wieku i grubości portfela.

Zobacz wszystkie artykuły
Napisane przez Marta Hennig

Chcesz być fit?

MAM COŚ DLA CIEBIE!


Na moim kanale youtube znajdziesz treningi, zestawy ćwiczeń na konkretne partie ciała, zdrowe przepisy, pomysły na jadłospis na cały dzień, porady dotyczące bycia fit oraz wiele, wiele więcej!
I to wszystko za darmo!