13 treningów, które pomogą spalić nadprogramowe kalorie

To zestawienie treningów z pewnością pomoże Wam spożytkować wszystkie zjedzone węglowodany, a jednocześnie poprawi Wam samopoczucie. Gotowi?

Wyjaśnijmy sobie coś – ruch i trening nie jest karą za jedzenie.
Jeśli więc poszaleliście w Tłusty Czwartek, przegięliście z ilością jedzenia na imieninach u cioci czy z jakiegokolwiek innego powodu jesteście teraz w ciąży spożywczej – to naprawdę nie powód, żeby mieć wyrzuty sumienia. Zdarza się każdemu. Zresztą  – co to byłby za smutny świat, gdyby nie było na nim tylu pyszności!

Ale jeśli tylko możecie się trochę toczyć, to warto całą tą energię z jedzenia wykorzystać – na przykład ruszając tyłek z kanapy i robiąc mocniejszy trening!

O czym musisz pamiętać:

  • nie ćwicz bezpośrednio po jedzeniu – może to spowodować wymioty lub złe samopoczucie. Odczekaj przynajmniej 1,5 (a najlepiej 2) godziny, zanim wskoczysz w dres
  • nie traktuj treningu jako karę za jedzenie – to prosta droga do zaburzeń odżywiania. Trening robisz, żeby poczuć się lepiej i wykorzystać te wszystkie kalorie i energię, którą dało Ci pożywienie. Poza tym: to mega zdrowe!
  • jeśli jakiś trening jest dla Ciebie za trudny, zajrzyj do zakładki z wszystkimi zestawami ćwiczeń i wybierz coś dla siebie.

JAK SPALAĆ KALORIE? 13 TRENINGÓW, KTÓRE POMOGĄ SPALIĆ NADPROGRAMOWE KALORIE

1. Ostry wycisk – trening dla ambitnych początkujących i zaawansowanych


 

2. Mocny start – trening dla osób na każdym poziomie

 

3. Spalaj i Ujędrniaj – trening dla ambitnych początkujących i zaawansowanych

 

4. Full Body – trening dla ambitnych początkujących i zaawansowanych

 

5. Turbo Trening – trening dla osób średnio zaawansowanych i zaawansowanych

 

6. Total Body – trening dla osób średnio zaawansowanych i zaawansowanych

 

7. Trening 500 kcal – trening dla osób średnio zaawansowanych i zaawansowanych

 

8. Trening dla początkujących 2 – – trening dla osób na każdym poziomie

 

9. Trening CARDIO + BRZUCH – trening dla ambitnych początkujących i zaawansowanych

 

10. Trening CARDIO + POŚLADKI – trening dla ambitnych początkujących i zaawansowanych

 

11. Trening CARDIO + RAMIONA – trening dla ambitnych początkujących i zaawansowanych

 

12. Trening Podkręć Metabolizm – trening dla ambitnych początkujących i zaawansowanych

 

13. Trening HIIT – trening dla ambitnych początkujących i zaawansowanych