• Szukaj

13 treningów, które pomogą spalić nadprogramowe kalorie

To zestawienie treningów z pewnością pomoże Wam spożytkować wszystkie zjedzone węglowodany, a jednocześnie poprawi Wam samopoczucie. Gotowi?

Wyjaśnijmy sobie coś – ruch i trening nie jest karą za jedzenie.
Jeśli więc poszaleliście w Tłusty Czwartek, przegięliście z ilością jedzenia na imieninach u cioci czy z jakiegokolwiek innego powodu jesteście teraz w ciąży spożywczej – to naprawdę nie powód, żeby mieć wyrzuty sumienia. Zdarza się każdemu. Zresztą  – co to byłby za smutny świat, gdyby nie było na nim tylu pyszności!

Ale jeśli tylko możecie się trochę toczyć, to warto całą tą energię z jedzenia wykorzystać – na przykład ruszając tyłek z kanapy i robiąc mocniejszy trening!

O czym musisz pamiętać:

  • nie ćwicz bezpośrednio po jedzeniu – może to spowodować wymioty lub złe samopoczucie. Odczekaj przynajmniej 1,5 (a najlepiej 2) godziny, zanim wskoczysz w dres
  • nie traktuj treningu jako karę za jedzenie – to prosta droga do zaburzeń odżywiania. Trening robisz, żeby poczuć się lepiej i wykorzystać te wszystkie kalorie i energię, którą dało Ci pożywienie. Poza tym: to mega zdrowe!
  • jeśli jakiś trening jest dla Ciebie za trudny, zajrzyj do zakładki z wszystkimi zestawami ćwiczeń i wybierz coś dla siebie.

JAK SPALAĆ KALORIE? 13 TRENINGÓW, KTÓRE POMOGĄ SPALIĆ NADPROGRAMOWE KALORIE

1. Ostry wycisk – trening dla ambitnych początkujących i zaawansowanych


 

2. Mocny start – trening dla osób na każdym poziomie

 

3. Spalaj i Ujędrniaj – trening dla ambitnych początkujących i zaawansowanych

 

4. Full Body – trening dla ambitnych początkujących i zaawansowanych

 

5. Turbo Trening – trening dla osób średnio zaawansowanych i zaawansowanych

 

6. Total Body – trening dla osób średnio zaawansowanych i zaawansowanych

 

7. Trening 500 kcal – trening dla osób średnio zaawansowanych i zaawansowanych

 

8. Trening dla początkujących 2 – – trening dla osób na każdym poziomie

 

9. Trening CARDIO + BRZUCH – trening dla ambitnych początkujących i zaawansowanych

 

10. Trening CARDIO + POŚLADKI – trening dla ambitnych początkujących i zaawansowanych

 

11. Trening CARDIO + RAMIONA – trening dla ambitnych początkujących i zaawansowanych

 

12. Trening Podkręć Metabolizm – trening dla ambitnych początkujących i zaawansowanych

 

13. Trening HIIT – trening dla ambitnych początkujących i zaawansowanych

Napisane przez
Marta Hennig

Jestem trenerką, absolwentką AWF we Wrocławiu i byłym sportowcem. Założyłam tego bloga, by udowodnić, że fit może być każdy - niezależnie od wieku i grubości portfela.

Zobacz wszystkie artykuły
Napisane przez Marta Hennig

Chcesz być fit?

MAM COŚ DLA CIEBIE!


Na moim kanale youtube znajdziesz treningi, zestawy ćwiczeń na konkretne partie ciała, zdrowe przepisy, pomysły na jadłospis na cały dzień, porady dotyczące bycia fit oraz wiele, wiele więcej!
I to wszystko za darmo!