• Szukaj

Wyzwanie – rozciąganie: dzień 13

W dzisiejszym zadaniu musisz pokonać – samego siebie!

Dzisiaj się troszkę zdziwicie. Dlatego, że zadanie będzie kompletnie indywidualne i będzie od Was wymagało trochę pracy (ale nie za wiele). Mam nadzieję, że jesteście ciekawi i gotowi 🙂

ZADANIE NA DZIŚ

  1. Znajdź 3 swoje słabe (nierozciągnięte, najmniej rozciągnięte) punkty. To może być np. przód uda, biodra, górna część ciała, szyja, łydki – cokolwiek.
  2.  Zrób 2 ćwiczenia rozciągające na każdą z tych partii. Czas trwania – 40 sekund, 2 serie.
  3. Napisz w komentarzu, jakie to były partie ciała?

U mnie wjedzie dziś zgodnie z zadaniem rozciąganie łydek, górnej części pleców i mięśnia czworogłowego (przód uda). 🙂

Napisane przez
Marta Hennig

Jestem trenerką, absolwentką AWF we Wrocławiu i byłym sportowcem. Założyłam tego bloga, by udowodnić, że fit może być każdy - niezależnie od wieku i grubości portfela.

Zobacz wszystkie artykuły
Napisane przez Marta Hennig

Chcesz być fit?

MAM COŚ DLA CIEBIE!


Na moim kanale youtube znajdziesz treningi, zestawy ćwiczeń na konkretne partie ciała, zdrowe przepisy, pomysły na jadłospis na cały dzień, porady dotyczące bycia fit oraz wiele, wiele więcej!
I to wszystko za darmo!