• Szukaj

FIT MIESIĄC – podsumowanie lipca i moje fit plany na sierpień

Jak wyglądał mój treningowy lipiec, z czym mam największy problem (wreszcie się przyznaję!) i dlaczego znowu liczę kalorie – o tym wszystkim w najnowszym Fit miesiącu!

LIPIEC – PLAN TRENINGOWY I MOTYWACJA

Lipiec udał mi się znakomicie, jeśli chodzi o treningi!  Obecnie w planie treningowym mam dwa treningi siłowe – na siłowni, ze sprzętem, jeden lub dwa treningi w domu i reszta to poranne bieganie. Ze względu na temperatury i obowiązki w pracy, trzymanie się harmonogramu wymaga ode mnie wcześniejszego wstawania, ale jestem ostatnio bardzo zmotywowana i odpuszczam tylko wtedy, kiedy moje ciało mi mówi, że trochę się zagalopowałam.

Na instastory staram się wrzucać moje treningi na siłowni oraz bieganie i inne aktywności, bo dostałam baaaardzo dużo wiadomości, że takie wstawki Was motywują i zachęcają do działania. Jeśli jesteście ciekawi jak to u mnie wygląda, zapraszam do obserwowania mojego instagrama – dzięki temu będą Wam się też wyświetlać instastory i nie przegapicie żadnego treningu.

W lipcu też udało mi się spotkać wreszcie z Agatą, którą pewnie znacie, bo robiła większość zdjęć na mojego bloga i wszystkie zdjęcia do mojej książki 🙂 Agata to bardzo ciepła osoba i prywatnie darzymy się duuuużą sympatią, więc lubimy spędzać czas w swoim towarzystwie. Znajdziecie ją na profilu Fotografia dla biznesu.

PLANY NA SIERPIEŃ

… ale skąd tyle motywacji do działania u mnie? Okazało się, że we wrześniu czeka mnie pewien projekt, który będzie wymagał ode mnie zaprezentowania się jak najlepiej. Tak jak Wam zawsze powtarzam – ćwiczę dla sprawności i zdrowia, a nie dla sylwetki. Ale też chciałabym wyglądać jak najlepiej we wrześniu 😀 

Z tego powodu w sierpniu trzymam się bardziej diety i kontroluję kalorie. Nie zmienia to jednak tego, że nadal stosuję zasadę 80/20 – wliczam różne zachcianki w zapotrzebowanie kaloryczne i tyle. Jestem wierna tej zasadzie bo do tej pory zawsze pozwalała mi zjeść ciastko i mieć ciastko, i wierzę, że teraz też tak będzie.

Nie mam żadnego celu sylwetkowego typu: schudnąć 2 kilo, mieć centymetr mniej na uchu albo na łokciu, ale po prostu wyglądać jak najlepiej się da i tyle. Bez zbędnej spiny i konkretnych wytycznych, bo takie rzeczy tylko psują – zabawę wynikającą z treningów i motywacji, a także spojrzenie na własną figurę.

Ale razem z liczeniem kalorii i konkretnym jadłospisem pojawia się mój problem, do którego Wam się dzisiaj przyznam: ciężko mi się trzymać wytyczonego jadłospisu, bo ja w ogóle lubię jedzenie i czasami idę w sklepie i widzę np. brokuł, i mam ochotę na tego brokuła… i to taką, że nie jestem w stanie zjeść zaplanowanego kalafiora, tylko musi być brokuł! W związku z tym mimo rozpiski jestem bardzo elastyczna i co chwila zmieniam plany kulinarne, bo po prostu jak się uprę na ten przysłowiowy brokuł na obiad, to nie wmuszę w siebie zaplanowanego posiłku, chociażby nie wiem co 😀

CODZIENNIE FIT CAMP – SĄ JESZCZE MIEJSCA!

Zostały jeszcze pojedyncze miejsca na naszym obozie! Już 29 sierpnia zaczynamy kilka sportowych, aktywnych dni <3 Będzie tak cudownie! Chociaż przyznam – organizacja obozu przynosi mi dużo stresu, nawet trochę zmartwień na początku, to mimo wszystko bardzo się cieszę, bo przygotowaliśmy naprawdę super program, prezenty dla uczestniczek, świetnych specjalistów i inne atrakcje. Będzie świetnie!

W trakcie obozu na uczestników czekają 3 aktywności dziennie – jeden poranny rozruch i dwa treningi „główne” prowadzone przeze mnie oraz innych, wybranych przeze mnie instruktorów. Zadbałam także o odpowiedni jadłospis – będzie zdrowe jedzenie w formie 3 posiłków – śniadanie, lunch i kolacja. Poza tym zaplanowałam dla uczestników mnóstwo atrakcji: rytuał w zewnętrznej saunie, dostęp do biostawu kąpielowego i strefy biowellness, ale przede wszystkim: wykłady i warsztaty z bardzo dobrymi specjalistami z zakresu treningu, dietetyki i fizjoterapii!

Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej o obozie, to wystarczy, że wejdziecie na STRONĘ OBOZU (klik). A jeśli macie dodatkowe pytania, to piszcie na sklep@codzienniefit.pl – na pewno odpowiemy i wszystko załatwimy. 🙂

OSTATNIO NA BLOGU:

Mam nadzieję, że sierpień będzie udany! Trzymajcie proszę kciuki! Chętnie też się dowiem, jakie Wy macie plany na sierpień i co byście chcieli osiągnąć? Piszcie w komentarzach – badania pokazały, że chętniej spełniamy cele, do których się publicznie przyznajemy 🙂 

Napisane przez
Marta Hennig

Jestem trenerką, absolwentką AWF we Wrocławiu i byłym sportowcem. Założyłam tego bloga, by udowodnić, że fit może być każdy - niezależnie od wieku i grubości portfela.

Zobacz wszystkie artykuły
Napisane przez Marta Hennig

Chcesz być fit?

MAM COŚ DLA CIEBIE!


Na moim kanale youtube znajdziesz treningi, zestawy ćwiczeń na konkretne partie ciała, zdrowe przepisy, pomysły na jadłospis na cały dzień, porady dotyczące bycia fit oraz wiele, wiele więcej!
I to wszystko za darmo!