• Szukaj
zestawy ćwiczeń dla początkujących

Zestawy ćwiczeń dla początkujących – 5 treningów dla osób, które chcą zacząć

Mówi się, że najtrudniej jest zacząć.
W pewnym sensie to prawda – kiedy ruszamy do akcji, czasami po prostu nie wiemy, jak ma wyglądać plan działania. W związku z tym dzisiaj chciałabym wam to ułatwić – stworzyłam dla was zestawienie 5 treningów, od których możecie wystartować i rozpocząć swoją przygodę z aktywnością.

Ta lista to nie tylko zestawy ćwiczeń dla początkujących – poniższe treningi sprawdzą się też świetnie u osób, które wracają do ruchu po dłuższej przerwie. Mimo, że teoretycznie są dla osób początkujących, nie dajcie się zwieść – wcale nie są takie łatwe!

O czym warto pamiętać? Jeśli nie jesteś w stanie zrobić jakiegoś treningu w całości, zrób tyle, ile potrafisz, a następnym razem postaraj się przebić swój „rekord”. Nikt nie każe ci od razu kończyć idealnie każdego zestawu – nie martwcie się więc, że coś wam nie wychodzi! To całkowicie normalne.

Zaczynamy?

ZESTAWY ĆWICZEŃ DLA POCZĄTKUJĄCYCH

  1. Fit body – trening mający na celu ujędrnienie i wzmocnienie całej sylwetki. Nie ma dużej intensywności ćwiczeń, dzięki czemu nadaje się dla osób ze słabszą kondycją.

2. Trening bez tupania – ten trening nie zawiera podskoków ani wyskoków, dzięki czemu będzie lepszy dla osób początkujących. Pracujemy nad całym ciałem.

3. Trening dla początkujących 2 – mocny trening, który ma na celu zbudowanie lepszej kondycji i wzmocnienie ciała. Spala sporo kalorii. Może być ciężki, ale najlepiej spróbować i zrobić tyle, ile nam się uda. Polecam!


4. Brzuch, uda, pośladki – bardzo sympatyczny trening w towarzystwie żyraf z wrocławskiego zoo.


5. Super body – mocniejszy trening wzmacniający całe ciało. Idealne, jeśli chcemy się ujędrnić, wyrzeźbić i poprawić swoją siłę.

BONUS: poranna gimnastyka
12-minutowy program, który możecie wykonać szybko przed pracą czy szkołą. Sprawdzi się dla każdego jako dobre rozpoczęcie dnia.

WSZYSTKO ZALEŻY OD CIEBIE!

Tak naprawdę, ta lista wystarczy, żeby zacząć – ale co będzie dalej, to zależy tylko od Ciebie!

A jeśli potrzebujesz innych zestawień – przybywam z pomocą:

Napisane przez
Marta Hennig

Jestem trenerką, absolwentką AWF we Wrocławiu i byłym sportowcem. Założyłam tego bloga, by udowodnić, że fit może być każdy - niezależnie od wieku i grubości portfela.

Zobacz wszystkie artykuły
Napisane przez Marta Hennig

Chcesz być fit?

MAM COŚ DLA CIEBIE!


Na moim kanale youtube znajdziesz treningi, zestawy ćwiczeń na konkretne partie ciała, zdrowe przepisy, pomysły na jadłospis na cały dzień, porady dotyczące bycia fit oraz wiele, wiele więcej!
I to wszystko za darmo!