Wyzwanie wiosenne: dzień 2

Drugi dzień zmagań przed nami!

W dzisiejszym treningu skupimy się na… ramionach. Dlaczego? Według mojego doświadczenia, to miejsce, o którym kobiety mało pamiętają. Boimy się, że doczekamy się wielkich bicepsów jak Pudzian 🙂 Nic bardziej mylnego. Odpowiednio dobrane ćwiczenia na ramiona ładnie je ujędrnią i wzmocnią, ale na pewno nie sprawią, że będziecie wyglądać „męsko” czy brzydko. Z kolei panowie dzisiaj się ucieszą, bo oni pamiętają o trenowaniu ramion i zależy im na ich wzmocnieniu. Obie płcie będą zadowolone – zobaczycie sami!

Jeśli nie jesteś w stanie zrobić jakiegoś ćwiczenia – spróbuj wykonać łatwiejszą wersję lub w trakcie tego konkretnego ćwiczenia przyjmij pozycję deski i maszeruj sobie w podporze.

TRENING NA DZIŚ

Jeśli dla Ciebie trening jest niewystarczający, oprócz niego zrób także HIIT – KLIK lub swój własny trening.

WYPRÓBUJ PRZEPIS

Pamiętajcie, że przepis nie jest obowiązkowy. To tylko inspiracja dla Was, by spróbować nowych rzeczy. A skoro już mówię o próbowaniu… to proszę uważać, bo ten chlebek bananowy to najlepsza rzecz na świecie. 🙂

PRZEPIS ZNAJDZIESZ TU.

Czekam na Wasze relacje pod hasztagami: #druzynaCF i #wiosnaCF 🙂 A Poznaniowi i Warszawie przypominam, że widzimy się już po świętach – na żywo! Więcej info tu: klik.