• Szukaj
plan treningowy na miesiąc

Miesiąc do lepszej formy – plan treningowy!

Lepsza kondycja, silniejsze ciało, zgrabniejsza sylwetka – jesteście zainteresowani? Przygotowałam dla Was nowy plan treningowy, który pomoże Wam to osiągnąć! 
A jeśli dodatkowo wybieracie się na moją trasę treningową, to już nie musicie się martwić się o to, czy dacie radę: ten plan Wam to zagwarantuje!

Nowy plan treningowy przeznaczony jest na około 4 tygodnie pracy. Projektowałam go głównie po to, by pomóc Wam poprawić kondycję i wzmocnić ciało przed naszym spotkaniem w marcu (więcej szczegółów o trasie treningowej: tutaj), jednak każda osoba, która chciałaby też zauważyć zmiany w sylwetce, powinna być zadowolona z rezultatów tego harmonogramu. 🙂

ZANIM ZACZNIESZ – NAJCZĘSTSZE PYTANIA

  • „Czy mogę zamienić dni i treningi?” – nie jest to rekomendowane, plan stanowi całość i w tej postaci na pewno będzie skuteczny. Natomiast jeśli musisz, to oczywiście świat się nie zawali.
  • „Czy w dni wolne mogę biegać/pływać/zrobić inny trening” – dni wolne są po to, by zregenerować organizm. Dzięki regeneracji mogą nastąpić korzystne zmiany! Bez niej – nie liczyłabym na spektakularne efekty. Nadmiar szkodzi tak samo, jak brak. W dni wolne można jednak spacerować, spędzać aktywnie czas z rodziną. Niezalecane są treningi i intensywna bądź średnio intensywna aktywność. Jeśli bardzo Ci zależy na bieganiu, zastąp nim trening z planu.
  • „Czy od tego planu schudnę?” – to najczęstsze pytanie, jakie słyszę po publikacji planów. 🙂Odpowiedź brzmi: tak i nie.
    Tak – jeśli będziesz jeść zdrowo i dbać o dietę.
    Nie – jeśli będziesz jeść niezdrowo, treningi zajadać słodyczami, i tak dalej. Wszystko więc tak naprawdę zależy od Ciebie.

 

PLAN TRENINGOWY NA MIESIĄC

  • „Czy ten plan pomoże mi się przygotować do naszego wspólnego treningu?” – TAK, TAK I TAK! Właśnie z myślą o Was powstał ten plan! 
  • „Czy ten plan poprawi moją kondycję?” – jak najbardziej.
  • „Kiedy będą pierwsze efekty?” – kondycyjne po około 1-2 tygodniach (kwestia indywidualna), sylwetkowe przy trzymaniu diety po ok. 2-3 tygodniach, wzmocnienie ciała po ok. 2 tygodniach.

I teraz pytanie, które pewnie zadadzą osoby, które jadą do Krakowa lub Katowic na nasz wspólny trening – a co z nami? Nie zdążymy ćwiczyć przez 4 tygodnie, trening jest szybciej! Bez obaw. Wasza kondycja powinna się poprawić do naszej trasy i na to na pewno starczy czasu. Więc do dzieła 🙂

PLAN TRENINGOWY NA MIESIĄC:

  • Plan składa się z 5 treningów tygodniowo – dodatkowo można dołączyć sobie swój szósty trening, nie jest to jednak wymagane – efekty pojawią się bez tego.
  • Plan przeznaczony jest dla osób początkujących i zaawansowanych – są dwie wersje.
  • Trening „nowy trening na kanale” – to trening, który pojawi się niedługo na kanale; będzie widoczny w sekcji ZESTAWY ĆWICZEŃ na blogu. Możecie też w tym miejscu wstawić dowolny swój trening.

TRENINGI ZAWARTE W PLANIE:

trening na całe ciało

Przygotowałam Wam bezpośrednie linki do filmów, żebyście nie marnowali czasu na szukanie odpowiednich treningów.

Dla początkujących:

Tydzień I i III

  1. Brzuch, uda, pośladki
  2. Dla początkujących 2
  3. WOLNE
  4. Cardio + brzuch – zamiast tego możesz zrobić mój trening z DVD: dla początkujących!
  5. Bez tupania
  6. WOLNE
  7. STRETCHING Z FOKAMI

Tydzień II i IV

  1. Super Body
  2. Nowy trening na kanale – premiera 23.02.2018
  3. WOLNE
  4. Odchudzający
  5. Fit Body  – zamiast tego możesz zrobić mój trening z DVD: dla początkujących!
  6. WOLNE
  7. STRETCHING NÓG
PLAN TRENINGOWY NA MIESIĄC
Fot. Katarzyna Milewska

Zaawansowani

Tydzień I i III

  1. Full Body
  2. HIIT– zamiast tego możesz zrobić mój trening z DVD: dla zaawansowanych!
  3. WOLNE
  4. Turbo
  5. Pogromca tłuszczu
  6. WOLNE
  7. STRETCHING CAŁEGO CIAŁA

Tydzień II i IV

  1. Tabata – zamiast tego możesz zrobić mój trening z DVD: dla zaawansowanych!
  2. Nowy trening na kanale – premiera 23.02.2018
  3. WOLNE
  4. Total Body
  5. Mocny brzuch 
  6. WOLNE
  7.  STRETCHING Z FOKAMI

POBIERZ PLAN!

Plan  dla początkujących: POBIERZ TUTAJ

Plan dla zaawansowanych: POBIERZ TUTAJ

WEŹ UDZIAŁ W TRENINGU NA ŻYWO!

Przypominam, że już w marcu odwiedzę sześć miast: Kraków, Katowice, Gdynię, Szczecin, Bydgoszcz, Wrocław – i spędzę z Wami cały dzień na sportowo! Będzie naprawdę fajnie i warto się wybrać, załatwiliśmy świetnych partnerów, będą podarunki dla uczestników, dwa treningi, wykład i oczywiście czas na rozmowy i przybijanie piątek! Pracuję nad tą trasą od rana do nocy każdego dnia i chociaż już mam dosyć 😀 😀 to wiem, że się opłaci, bo będzie super!

BILETY MOŻNA NABYĆ TUTAJ

DO DZIEŁA!

Mam nadzieję, że plany będą dla Was przydatne. Powodzenia! Jeśli chcesz dać znać, że ćwiczysz z planem, wrzucając zdjęcia z treningu dodaj hasztag #druzynaCF 🙂 Możesz też udostępnić link do wpisu dla znajomych – im nas więcej, tym raźniej 🙂

Po większą dawkę motywacji zapraszam na FACEBOOKA INSTAGRAM.

Napisane przez
Marta Hennig

Jestem trenerką, absolwentką AWF we Wrocławiu i byłym sportowcem. Założyłam tego bloga, by udowodnić, że fit może być każdy - niezależnie od wieku i grubości portfela.

Zobacz wszystkie artykuły
Napisane przez Marta Hennig

Chcesz być fit?

MAM COŚ DLA CIEBIE!


Na moim kanale youtube znajdziesz treningi, zestawy ćwiczeń na konkretne partie ciała, zdrowe przepisy, pomysły na jadłospis na cały dzień, porady dotyczące bycia fit oraz wiele, wiele więcej!
I to wszystko za darmo!