• Szukaj
poświąteczne spalanie

Poświąteczne spalanie – jak się za to zabrać? Tygodniowy plan treningowy na powrót do formy

Po świętach wszyscy zadają sobie tylko jedno pytanie – jak te smakołyki teraz spalić?
Chociaż doskonale wiemy, że bożonarodzeniowe obżarstwo nie zaszkodzi naszej wadze, to i tak zawsze gdzieś z tyłu głowy mamy ciśnienie, żeby wszystkie te ciasta, pierożki i słodycze z choinki spalić. Najlepiej, oczywiście, w ogniu ćwiczeń.
Dlatego przygotowałam dla was plan treningowy na nadchodzący tydzień, który pomoże uciszyć wyrzuty sumienia i spalić zbędne kalorie.
Gotowi na poświąteczne spalanie? Mam nadzieję!

CZY MOŻNA PRZYTYĆ W ŚWIĘTA?

Dwa czy nawet trzy dni jedzenia pierników w niesamowitych ilościach nie wpłyną na twoją sylwetkę. Mam nadzieję, że to jest jasne.

  • owszem, twoja waga się zwiększy
  • twój wygląd w lustrze też się może trochę zmienić

Ale nie są to stałe zmiany, a tymczasowa sytuacja. Dlaczego? Większa liczba na wadze po świętach to zazwyczaj skutek niestrawionych resztek, które zalegają nam w jelitach i zatrzymania się wody w organizmie. Z kolei inny wygląd w lustrze to zazwyczaj wina opuchnięcia, zgromadzonej wody i wydęcia przejedzonego brzucha. 

poświąteczne spalanie

Wszystko to zniknie w ciągu kilku dni, jeśli po prostu wrócimy do naszej normalnej aktywności i diety.

Jeśli jednak macie wyrzuty sumienia, albo trudno Wam na własną rękę wrócić na właściwe tory, przychodzę z pomocą. Przygotowałam dla Was krótki, tygodniowy plan treningowy, który ma dwa zadania: po pierwsze, spalić sporą ilość kalorii i podkręcić metabolizm po świętach, a po drugie – z powrotem zbudować u Was rutynę treningową i pomóc w powrocie na zdrową ścieżkę.

TYGODNIOWY PLAN TRENINGOWY – POŚWIĄTECZNE SPALANIE

Plan jest prosty i skuteczny, a przy tym urozmaicony – nie powinniście się nudzić. Po ukończeniu tego planu możesz zerknąć do zakładki plany treningowe i wybrać sobie inny harmonogram, który będziesz wykonywała po tym tygodniu.

Jeśli wolisz na własną rękę ułożyć swój plan treningowy, tutaj znajdziesz najlepsze treningi do spalenia dużej ilości kalorii.

poświąteczne spalanie
Fot. Fotografia dla biznesu Agata Matulka

 

PLAN DLA POCZĄTKUJĄCYCH 

Dzień 1 – Super Body Rzeźba


Dzień 2 – wolne

Dzień 3 –  Trening dla początkujących


Dzień 4 – wolne

Dzień 5 – Brzuch + uda + pośladki

 

Dzień 6 – wolne
Dzień 7 – Cardio + brzuch

PLAN DLA ZAAWANSOWANYCH

Dzień 1 – Trening HIIT


Dzień 2 – Super Body Rzeźba


Dzień 3 – wolne
Dzień 4 – Turbo trening


Dzień 5 – Tabata


Dzień 6 – wolne
Dzień 7 – Fit Body

REGULARNOŚĆ – KLUCZ DO PIĘKNEJ SYLWETKI

Najważniejsze jest wrócenie na odpowiedni tor – skupcie się więc na powrocie do treningów i zdrowego jedzenia, a pojutrze po świątecznych piernikach nie będzie śladu. Za to na karnawał będziecie gotowi perfekcyjnie!

To co – kto się dołącza do planu?

Powodzenia!

Napisane przez
Marta Hennig

Jestem trenerką, absolwentką AWF we Wrocławiu i byłym sportowcem. Założyłam tego bloga, by udowodnić, że fit może być każdy - niezależnie od wieku i grubości portfela.

Zobacz wszystkie artykuły
Napisane przez Marta Hennig

Chcesz być fit?

MAM COŚ DLA CIEBIE!


Na moim kanale youtube znajdziesz treningi, zestawy ćwiczeń na konkretne partie ciała, zdrowe przepisy, pomysły na jadłospis na cały dzień, porady dotyczące bycia fit oraz wiele, wiele więcej!
I to wszystko za darmo!