WYZWANIE: 24 treningi do Wigilii + darmowy plan treningowy!

Grudzień to czas przygotowań do świąt. Ale możemy szykować się nie tylko za pomocą zakupów, wycinania ozdób i liczeniu, ile będzie gości. W tym roku przygotuj się ze mną na święta fizycznie – i popracuj nad sylwetką, żeby w Wigilię prezentować się doskonale. Dołącz do wyzwania – 24 treningi do Wiglii i skorzystaj z darmowego planu treningowego!

WYZWANIE ŚWIĄTECZNE

To wyzwanie jest dla wszystkich – nie tylko dla odchudzających się. Wszystkie treningi zaplanowałam tak, żeby wzmocniły ciało, spaliły sporo kalorii, i poprawiły waszą wydolność oraz zdrowie. Zarówno jeśli chcesz schudnąć, przytyć bądź utrzymać sylwetkę, pamiętaj, żeby jeść zdrowo.

Plan składa się  24 treningów, zaczynających się dzisiaj, a kończących się w Wigilię. Ponieważ każdy organizm potrzebuje odpoczynku, jeden z treningów w tygodniu to stretching, który przyspieszy regenerację i nie przemęczy waszego ciała.

Marta Hennig trener personalny, trening grupowy, plan treningowy
fot. Agata Matulka (Fotografia dla biznesu)

Przygotowałam dla was pełen plan treningowy, który można wykonać w domu. Jest opracowany na podstawie moich zestawów ćwiczeń i chyba to nikogo nie dziwi 🙂 😀 

Ten plan jest wymagający, więc muszę tu przypomnieć kilka zasad:

  • jeżeli nie możesz skończyć jakiegoś treningu, zrób tyle, ile możesz. Możesz też spróbować wydłużyć sobie przerwy. Pamiętaj o piciu wody w trakcie treningu oraz uchyleniu okna,
  • jeżeli w którymś tygodniu poczujesz, że ciało jest zbyt zmęczone, odpuść trening i zamiast niego zrób spacer, albo idź pobiegać,
  • jak najbardziej można ćwiczyć z zakwasami czy miesiączką. Tutaj więcej informacji: zakwasy ; miesiączka i trening;

JAK OTRZYMAĆ PLAN TRENINGOWY I ZACZĄĆ WYZWANIE?

WYZWANIE: 24 treningi do Wiglii, darmowy plan treningowy, jak schudnąć do sylwestra

Aby dostać plan treningowy z rozpisanymi treningami i plikiem do druku, zapisz się do blogowego newslettera korzystając z poniższego formularza.
Po zapisaniu się i potwierdzeniu swojego adresu mailowego, dostaniesz ode mnie wiadomość z plikiem zip, w którym będzie plan do druku oraz plik pdf ze spisem treningów i dokładnymi linkami. Wszystko, czego potrzebujesz! 🙂

Osoby, które są już zapisane do newslettera, dostały już maila z plikami o godzinie 16:10. Sprawdźcie swoje skrzynki, folder spam oraz zakładki w mailu.

Członkowie newslettera raz w tygodniu dostają informację o wszystkich nowych postach na blogu. Dodatkowo, przy okazji wyzwań zawsze otrzymują darmowe materiały dostępne od razu.

DOŁĄCZ DO WYZWANIA!

Dołącz do wyzwania także na facebooku: DOŁĄCZ DO WYZWANIA.

lekkoatletyka start sto metrów mpj 2011 toruń opinia o hiit opinie trening interwałowy
fot. Patryk Kruk

Oczywiście Wasze maile są bezpieczne – używam ich tylko do celów blogowych (wysyłanie Wam informacji o nowych postach raz w tygodniu + dodatkowych, darmowych materiałów).

UWAGA: jeśli po zapisaniu się do newslettera nie dostałeś maila potwierdzającego ani harmonogramu, sprawdź w folderze SPAM oraz w zakładach oferty czy innych dostępnych na Twojej skrzynce.

Jeśli maila na onecie lub wp, a planu treningowego nie ma ani w spamie ani w innych zakładkach, prawdopodobnie jest to problem skrzynki. Jest jakiś problem z newsletterem na onecie, za co bardzo przepraszam. Na razie nie wiem jak go rozwiązać 🙂

Ponieważ dużo osób nie ogarnia, kilka porad:

– jeśli pomimo zapisania się do newslettera, dalej nie przyszedł plan, to:
1. Sprawdźcie w spamie i zakładkach na mailu
2. Prawdopodobnie macie skrzynkę na onecie i wp – polecam gmaila, tam dochodzi zawsze, a jeśli macie telefon z androidem, to musicie mieć adres na gmailu)

JAK ROZPAKOWAĆ PLIK?
Plik jest w formacie .zip. Nie trzeba do tego specjalnego programu! Ściągacie, klikacie prawym przyciskiem myszki i dajecie „wyodrębnij wszystkie/rozpakuj/podobna komenda (nie wiem, jaką konkretnie będziecie mieli) i tyle!

Niestety nie mogę Wam prywatnie wyslać w wiadomościach planu, bo już na ten moment pobrało go 2500 osób. Nie mam fizycznej możliwości ani czasowej przesłać każdej osobie, której nie doszło, plan.

Dlaczego zapis do newslettera?
Bo wszystkie materiały dodatkowe są moim wyrazem wdzięczności dla tych, którzy są ze mną na blogu i mnie subskrybują) Dziękuję Wam za to!

Dołącz do mnie na FACEBOOKU i INSTAGRAMIE po dodatkową dawkę motywacji! 

To co? Zaczynamy!