Wyzwanie: październik bez słodyczy!

Słodycze – coś, z czym większość z nas ma okropny problem. Skutecznie sabotują każdą walkę o zdrową i wysportowaną sylwetkę. A ponieważ w grupie raźniej… to październik ogłaszam miesiącem bez słodyczy! Przyłącz się do wyzwania!

Ponieważ wrześniowe wyzwanie przeszło moje najśmielsze oczekiwania pod względem tego, jak dużo osób się zgłosiło i jak wam poszło, stwierdziłam, że co miesiąc powinniśmy w grupie motywować się do zdrowych zmian w swoim życiu.

W październiku spróbujemy ograniczyć słodycze i cukier. Dlaczego mówię „ograniczymy” a nie „zrezygnujemy”? Dlatego, że traktuję zdrowe odżywianie jako sposób na życie, a nie na miesiąc. Wyobrażacie sobie, że już nigdy nie zjecie ulubionego loda czy szarlotki waszej mamy? No właśnie. Słodycze czy cukier raz na jakiś czas nie zrujnują naszej sylwetki ani naszego zdrowia.

PAŹDZIERNIK BEZ SŁODYCZY – O CO CHODZI?

Zasady są bardzo proste.

  • wyzwanie trwa od 1.10 do 31.10
  • dołączamy do wyzwania na facebooku – dzięki temu będziemy mogli zmotywować innych! Zróbcie coś dobrego, rozprzestrzeniajcie zdrowy styl życia wśród innych ludzi na facebooku! Poza tym, na stronę wydarzenia postaram się wrzucać inspiracje na przepisy na zdrowe słodycze. DOŁĄCZ TUTAJ
    Bardzo Cię proszę, żebyś dołączył do nas do wyzwania na fejsie. Dzięki temu nowe osoby widzą moje wyzwania i mogę promować zdrowy tryb życia jeszcze szerszej grupie ludzi. Z góry bardzo Ci dziękuję!!
  • jeśli chcemy, dołączamy do specjalnej, tajnej grupy. Tam posty będą widziały tylko osoby, które są w grupie, można więc będzie dzielić się słabościami i ciężkimi dniami: dołącz tutaj.
  • Oczywiście, można też pisać na stronie wydarzenia, tak jak to było we wrześniu!
  • dozwolone są zdrowe słodkości – nie kupione w sklepie; bez cukru ani innych szkodliwych składników; z uwagi jednak na Wasze zdrowie, zalecam nie więcej, niż jeden kawałek takiego zdrowego ciasta czy innych słodkości dziennie. Ideałem będzie raz na 2-3 dni. 🙂
  • możesz ściągnąć plik z przepisami na zdrowe słodkości, dostępny poniżej
  • możesz wrzucić jakąś fotkę albo obwieścić światu, że rzucasz ze mną (z nami!), oznaczając ją #rzucamysłodyczezMarta

TRZY WERSJE WYZWANIA

Dostępne są trzy opcje wyzwania:

  • wyzwanie poziom hardcore, czyli rezygnujemy z cukru i słodyczy przez cały październik,
  • wyzwanie poziom zaawansowany, czyli rezygnujemy z cukru i słodyczy, a raz na dwa tygodnie pozwalamy sobie na coś dobrego i słodkiego
  • wyzwanie poziom podstawowy, czyli raz w tygodniu pozwalamy sobie na coś słodkiego.Wybór należy do Was, poza tym w każdej chwili możecie sobie założyć, że zmieniacie poziom i tyle 🙂NA KAŻDYM POZIOMIE MOŻECIE JEST ZDROWE SŁODYCZE ZROBIONE PRZEZ SIEBIE, BEZ DODATKU CUKRU I INNYCH NIEZDROWYCH SKŁADNIKÓW!

DOSTAŃ PLIK Z PRZEPISAMI NA ZDROWE SŁODYCZE!

stack-update

Zapisz się do newslettera (poniżej), a dostaniesz na skrzynkę plik z wszystkimi przepisami na zdrowe słodycze i wypieki, które kiedykolwiek ukazały się na blogu. Dostaniecie to w formie pdf, dzięki czemu będziecie mieli przepisy zawsze przy sobie – czy to na telefonie, czy na komputerze, można je też wydrukować, zbindować i mieć mini-książkę kucharską 🙂

perspective-spread-update

Jeżeli jeszcze nie jesteś zapisany do newslettera, zrób to tutaj:

Członkowie newslettera raz w tygodniu dostają informację o wszystkich nowych postach na blogu. Dodatkowo, będą coraz częściej otrzymywali darmowe materiały dostępne tylko i wyłącznie dla nich.

Oczywiście Wasze maile są bezpieczne – używam ich tylko do celów blogowych (wysyłanie Wam informacji o nowych postach raz w tygodniu + dodatkowych, darmowych materiałów).

DODATKI

Dołącz do mnie na FACEBOOKU i INSTAGRAMIE po dodatkową dawkę motywacji! 

To co? Zaczynamy!