Wyzwanie: będę fit! Dwa tygodnie do nowego życia

Ciągle sobie obiecujemy, ze od poniedziałku zaczniemy. Wiecie: nowa dietę, ćwiczenia, zmianę swojego życia. A potem nadchodzi ten dzień startu i do południa trzymamy się planu, a potem nagle coś nie idzie – zjemy coś słodkiego, popijemy colą i od razu wywieszamy białą flagę. Kończymy dzień z miską chipsów, mrucząc pod nosem, ze my po prostu nie potrafimy żyć inaczej.

A nieprawda. I dzisiaj mam dla was wyzwanie które to powinno udowodnić.

Zastanawiałam się jaki jest największy problem przy wprowadzaniu zasad zdrowego życia i chyba wiem – problemem jest to ze widząc ze nam nie idzie, albo że jeszcze nie widać efektów zniechęcamy się i rezygnujemy. Praktycznie od razu.

Myślałam nad tym, jak to zmienić i jak pomóc takim osobom i wpadłam na pomysł wyzwania, które powinno ten problem rozwiązać.

Moja propozycja?Danie mi dwóch tygodni.

Przez dwa tygodnie rezygnujemy ze słodyczy, alkoholi i fast-foodów, wprowadzamy 7 porcji warzyw dziennie (1 porcja to ok. 80-100 gram warzyw), staramy się jeść regularnie i często się ruszać. Wydaje się wam ,ze to za dużo? Słuchajcie, to TYLKO dwa tygodnie! Czternaście dni i nic więcej. Dwa poniedziałki, dwa wtorki…. to naprawdę nie jest dużo.
Nie wymagam od was więcej. Jeśli będziecie chcieli po zakończeniu wyzwania wrócić do starych nawyków – nie widzę problemu. Ale uwierzcie mi, jak zobaczycie ze wam się udaje, będziecie mieli kopa do działania  Głęboko w to wierzę.

W moich wyzwaniach typu regularne bieganie, rzucamy słodycze czy ćwiczymy codziennie największym problemem zawsze był własnie brak wytrwałości. Dostawałam dziesiątki wiadomości ze ktoś zawalił i ma wyrzuty sumienia. Dlatego nie mam zamiaru wystawiać was na próbę przez miesiąc. Tylko dwa tygodnie.

Podczas tych dwóch tygodni nie zostawię was bez wsparcia. Będzie można pisać na moją skrzynkę mailową (kontakt@codzienniefit.pl , koniecznie z tytułem „będę fit”), gdzie będę odpisywać w ciągu jednego dnia, a na stronie grupy i wyzwania zobowiązuje się do publikowania motywujących rzeczy. Wprowadzam w naszych wyzwaniach nowość: posty na blogu będą ściśle podporządkowane wyzwaniu. Co to znaczy? Że postaram się pisać takie artykuły, które pomogą wam w tym wszystkim wytrwać. Napiszę o zdrowych zamiennikach słodyczy, podam kilka moich sposobów na regularność i silną wolę, spróbuję zrobić tak, żeby treści motywowały was do działania i pomagały. Wrzucę też jakieś fajne, łatwe i tanie przepisy, żeby było wam prościej utrzymać odpowiednią, zdrową dietę.
Wpisy będą pojawiały się codziennie przez 14 dni wyzwania, chyba, że stanie się jakaś sytuacja losowa, która uniemożliwi mi takie dodawanie artykułów, ale wątpię.

Dołączyć do wyzwania można w każdej chwili. Jak ktoś się spóźni jeden dzień czy trzy- i tak cię przyjmiemy w nasze szeregi, nie martw się.

Jeżeli będziecie publikowały zdjęcia lub wpisy odnoszące się do wyzwania, używajcie hasztagu #będęfit . To sprawi ze będę mogła was znaleźć w sieci i skomentować czy zobaczyć dany materiał.

Standardowo przygotowałam baner który można wstawić na swojego bloga:banr:

 

Dwa tygodnie. Tak malutko! To tylko dwa razy po siedem dni. Nic trudnego, naprawdę.

To co, jesteście ze mną? Do dzieła!
Będziemy Codziennie Fit 🙂

WYZWANIE TRWA OD JUTRA (17.04) DO (30.04)

Wyzwanie na facebooku: KLIK