Wyzwanie: aktywny październik!

Razem z nadejściem nowego miesiąca mam dla Was kolejne wyzwanie – tym razem na przekór jesiennej pogodzie ruszymy tyłki z kanapy i zadbamy o bycie fit.



Tym razem wyzwanie brzmi prosto – chodzi o to, aby udało nam się ruszać pięć razy w tygodniu po 40 minut. Same ustalacie, w które dni ćwiczycie – mogą to być dni pracujące, a równie dobrze może to być sobota, niedziela, poniedziałek, czwartek i piątek. Do wyboru – do koloru.

Dlaczego warto podjąć wyzwanie?
dla odchudzających: tak częsty ruch pozwoli Wam spalić więcej kalorii i przyspieszy efekty diety;
– tak częsty ruch w ciągu miesiąca lekko wyrzeźbi/ujędrni Wasze ciało, będzie wyglądać dużo ładniej
– ruch „naciągnie” trochę Waszą skórę – powinnyście widzieć poprawę na udach czy pupie
– to ogromna dawka zdrowia! Może Wam pomóc w problemach zdrowotnych
– taki ruch poprawia samopoczucie, będzie Wam się więcej chciało, powinniście mieć więcej energii

Te wyzwanie ma Was zmotywować do ruchu i zrobić coś jeszcze – wyrobić w Was nawyk ćwiczeń. Wiem, że niektóre czytelniczki już go mają, ale inne z kolei nie potrafią się do tego przekonać – październikowe wyzwanie ma w tym pomóc!

Ruch może być różny: możecie biegać, ćwiczyć z Chodakowską, robić brzuszki, skakać na skakance albo grać w siatkę – dowolnie. UWAGA: ruchem nie są spacery – to ma być „mocniejszy” trening.

Przyda Wam się mój planner ćwiczeń do wydrukowania: KLIK  lub planner ćwiczeń i diety: KLIK

Wyzwanie zaczyna się w poniedziałek, 6 października i kończy w czwartek, 6 listopada.
Na wyzwaniu na facebooku zaplanowałam już codzienne posty z propozycjami ćwiczeń, więc warto dołączyć: KLIK
PS I niespodzianka! Zgodnie z Waszymi sugestiami na moim fanpejdżu, w październiku będą dwa wyzwania – jutro oprócz Motywacyjnego Poniedziałku wrzucę także wyzwanie żywieniowe 🙂