Ćwicz w wakacje! Harmonogram ćwiczeń DO WYDRUKOWANIA!

 Lubię sobie pomagać w osiąganiu swoich celów. Jednym z moich ulubionych sposobów jest notowanie postępów i planowanie tego, co mam zrobić. Dlatego stworzyłam dla Was harmonogram ćwiczeń, który możecie ściągnąć, wydrukować i uzupełnić jak tylko chcecie.

Dzisiaj krótko i na temat – korzystając z moich (bardzo wątpliwych, niestety) umiejętności obsługi Photoshopa, zrobiłam dla siebie i dla Was harmonogram treningów, który można spokojnie wydrukować, uzupełnić i powiesić na lodówce, ścianie, tablicy motywacji albo każdym innym miejscu, w które będziecie zerkać.

Rozpisanie treningów sprawi, że łatwiej będzie Wam zmotywować się do zrobienia czegokolwiek (bo nie musicie rozmyślać, coby tu dzisiaj poćwiczyć, tylko z góry wiecie co i jak), a kolejne odhaczane dni na pewno sprawią Wam niemałą satysfakcję.

Tak wygląda kalendarz po wydrukowaniu:

Bądźmy aktywne w wakacje, nie leńmy się!

Pojutrze opublikuję wpis o tym, jak trenować w domu – co ćwiczyć, jakie mamy możliwości, co możemy zrobić same. W niedalekiej przyszłości pokażę też jak trenować siłowo w domu bez sprzętu i jak zrobić trening cardio, kiedy za oknem leje. 🙂

Aby ściągnąć harmonogram, kliknijcie tutaj: KLIK. 

Jeśli miałybyście ochotę, podzielcie się linkiem do notki z koleżankami, udostępnijcie albo polajkujcie mój profil na facebooku (klik). To będzie dla mnie podziękowanie… a raczej będę czuła się bardzo wdzięczna!

Pozdrowienia, trzymajcie się, drukujcie i uzupełniajcie!

Marta