Site icon Codziennie Fit

Wyzwanie: płaski brzuch

wyzwanie płaski chudy ładny brzuch na wakacje lato


Lato już zapasem i to ostatni dzwonek, żeby zadbać nie tylko o swoje zdrowie, ale i wygląd. Czy podejmiesz wyzwanie i przez następne trzydzieści dni będziesz pracowała nad brzuchem?

Dziś przychodzę do Was z kolejnym wyzwaniem – tym razem zabierzemy się za nasze brzuchy. Zaatakujemy je z dwóch stron – za pomocą ćwiczeń i zdrowego jedzenia. 🙂

ĆWICZENIA

Jeśli chodzi o zestaw ćwiczeń, możecie skorzystać z mojego ulubionego zestawu, który pokazywałam Wam na blogu: KLIK

lub wybrać sobie dowolny, inny zestaw na mięśnie brzucha. Jeśli macie, to warto też włączyć do akcji Wasze hula-hop. 🙂

Pamiętajcie, żeby po ćwiczeniach na mięśnie brzucha poćwiczyć też grzbiet.

JEDZENIE

Jeśli chodzi zaś o jedzenie – ważne po prostu, byście jadły w miarę zdrowo. Z mojej strony polecam dodać do diety siemię lniane (pić je 2-3 razy dziennie) i pić sporo wody.

INNE

Jeśli Waszym problem nie jest tłuszcz, a raczej wydęty brzuch, warto zapoznać się z moimi sposobami na płaski brzuch – może w trakcie trwania wyzwania wprowadzicie któryś w życie?

Sposoby na płaski brzuch – KLIK.

Tradycyjnie, stworzyłam wydarzenia na facebooku, do którego możecie dołączyć. Postaram się wrzucać tam ciekawe artykuły z innych blogów i stron dotyczące brzucha, inne ćwiczenia i jedzenie, które może Wam pomóc w walce 🙂

Czas start! Nasza akcja trwa od poniedziałku 16 czerwca do 14 lipca.  

WYDARZENIE NA FACEBOOKU: KLIK

PS Jeśli macie kłopot z większą nadwagą, może się okazać, że zwykłe ćwiczenia rzeźbiące nie wystarczą. Musicie wprowadzić aktywność fizyczną, która pomoże spalić tłuszcz i zrzucić wagę – na przykład bieganie, ćwiczenia interwałowe, pływanie, skakanka…

Exit mobile version