Wyzwanie: płaski brzuch

wyzwanie płaski chudy ładny brzuch na wakacje lato


Lato już zapasem i to ostatni dzwonek, żeby zadbać nie tylko o swoje zdrowie, ale i wygląd. Czy podejmiesz wyzwanie i przez następne trzydzieści dni będziesz pracowała nad brzuchem?

Dziś przychodzę do Was z kolejnym wyzwaniem – tym razem zabierzemy się za nasze brzuchy. Zaatakujemy je z dwóch stron – za pomocą ćwiczeń i zdrowego jedzenia. 🙂

ĆWICZENIA

Jeśli chodzi o zestaw ćwiczeń, możecie skorzystać z mojego ulubionego zestawu, który pokazywałam Wam na blogu: KLIK

ĆWICZENIA NA IDEALNY BRZUCH płaski brzuch wystający brzuch umięśniony zarysowany brzuch skuteczne

lub wybrać sobie dowolny, inny zestaw na mięśnie brzucha. Jeśli macie, to warto też włączyć do akcji Wasze hula-hop. 🙂

Pamiętajcie, żeby po ćwiczeniach na mięśnie brzucha poćwiczyć też grzbiet.

JEDZENIE

Jeśli chodzi zaś o jedzenie – ważne po prostu, byście jadły w miarę zdrowo. Z mojej strony polecam dodać do diety siemię lniane (pić je 2-3 razy dziennie) i pić sporo wody.

siemię lniane brzuch na co skuteczność len mielony

INNE

Jeśli Waszym problem nie jest tłuszcz, a raczej wydęty brzuch, warto zapoznać się z moimi sposobami na płaski brzuch – może w trakcie trwania wyzwania wprowadzicie któryś w życie?

Sposoby na płaski brzuch – KLIK.

ćwiczenia sposoby na płaski brzuch wydęty brzuch wystający  mięśnie brzucha skuteczne

Tradycyjnie, stworzyłam wydarzenia na facebooku, do którego możecie dołączyć. Postaram się wrzucać tam ciekawe artykuły z innych blogów i stron dotyczące brzucha, inne ćwiczenia i jedzenie, które może Wam pomóc w walce 🙂

Czas start! Nasza akcja trwa od poniedziałku 16 czerwca do 14 lipca.  

WYDARZENIE NA FACEBOOKU: KLIK

PS Jeśli macie kłopot z większą nadwagą, może się okazać, że zwykłe ćwiczenia rzeźbiące nie wystarczą. Musicie wprowadzić aktywność fizyczną, która pomoże spalić tłuszcz i zrzucić wagę – na przykład bieganie, ćwiczenia interwałowe, pływanie, skakanka…