Motywacyjny poniedziałek! [4]


Nie masz motywacji? Ta garść zdjęć, linków i porad pomoże ci ją bardzo szybko odzyskać. Zapraszam na motywacyjny poniedziałek!


Motywacyjny poniedziałek to cotygodniowy cykl postów publikowany po to, by utrzymać Was – i mnie – w postanowieniu oraz dodać nam inspirującego kopa. Wiadomo, że podjęcie decyzji o zmianie stylu życia to wyzwanie, ale jeszcze większą trudnością jest wytrwać w postanowieniu.
Jeszcze do niedawna cykl ukazywał się w piątki, ale każdy wie, że więcej motywacji potrzebujemy w poniedziałki!

No to co, motywujemy się?

#1: LINKI

moje:
FIT pamiętnik #1 – KLIK
Jedzenie, które wydaje się zdrowe, a nie jest: jogurt, ciemny chleb, twaróg – KLIK
Zdrowy student #3: przepisy na zdrowe i tanie dania – KLIK

inne:

O tym, że nie zawsze dużo treningów znaczy lepiej – KLIK
Przepis na warzywne spaghetti – KLIK
Sposoby na zdrowe jedzenie podczas wakacji (ENG] – KLIK

#2:FIT DZIEWCZYNY

#3 ZDROWE JEDZENIE

#4 ĆWICZENIA

#5 MOTYWATORY

#6 MÓJ FIT TYDZIEŃ

Poniedziałek – godzina treningu cardio i rzeźbiącego (serie przeplatane na przemian ćwiczeniami wydolnościowymi, wytrzymałościowymi i siłowymi)
Wtorek – trening siłowy na mięśnie brzucha, nóg i tyłka (1 godzina). Stretching (też 1 godzina)
Środa – trening cardio z Nike Fitness Training (40 minut)
Czwartek – trening kształtujący sylwetkę z Nike Fitness Training (40 minut)
Piątek – trening cardio z elementami siłowymi – 1 godzina
Sobota – ok. 11 km na rowerze 🙂
Niedziela – wolne.

W dalszym ciągu nie udaje mi się urozmaicić śniadań! Tak bardzo lubię kanapki… tylko potem głupio mi dawać zdjęcia do Food Diary, bo codziennie jem razową kajzerkę 🙂 🙂

WYZWANIE NA TEN TYDZIEŃ:
utrzymać aktywność!
FACEBOOK BLOGLOVIN 

I zapraszam Was na mój nowy kanał na YOUTUBE