Przygotowałam dla was kolejny trening – tym razem jest to pełen trening (z rozgrzewką i rozciąganiem) dla osób początkujących bądź bez kondycji (albo jedno i drugie). 

Pierwsza wersja tego treningu, dawno temu, biła rekordy popularności na moim kanale. Po planach treningowych na kondycję (kliknij tutaj) zobaczyłam też, że jest zapotrzebowanie na materiały dla początkujących i tak powstał ten trening 🙂

Od teraz nowe treningi będą raz w tygodniu – postaram się je nagrywać tak, żeby raz mogli skorzystać początkujący, a raz zaawansowani. Treść kanału chciałabym dopasować do jak największego grona osób – mam nadzieję, że to mi się uda! Dajcie proszę znać jak wam się podoba trening – wasze opinie dużo dają przy tworzeniu nowych materiałów. Oprócz tego będą pojawiać się dodatkowe 2 filmy tygodniowo (nietreningowe).

Zapraszam Was do subskrypcji kanału! Dzięki temu będziecie na bieżąco, bo powiadomienia dostajecie od razu po publikacji filmu, ale też mi będzie po prostu, po ludzku, miło.

Dołącz do mnie na FACEBOOKU i INSTAGRAMIE po dodatkową dawkę motywacji! 

  • Tak, zdecydowanie takiego treningu było mi trzeba. Dzięki Marto 🙂

  • Kinia

    Marta, ten trening jest wymagający, ale przyjemnie się go robi!! Nawet nie wiem, kiedy te czterdzieści minut minęło ☺

  • Dzięki! Dziś wieczorem obowiązkowo zrobię ten trening! 🙂 Moja kondycja pozostawia wiele do życzenia, więc myślę, że poziom jest adekwatny do mojej obecnej sytuacji.

  • Monika

    no nie wiem czy nie trzeba mieć jednak kondycji, ćwiczenie z jednoczesnym unoszeniem klatki piersiowej i nóg jak dla mnie jest mega trudne, a jaka tak marna kondycja u mnie jest

    • Kochana, to akurat nie jest ćwiczenie kondycyjne, tylko wzmacniające. Trzeba popracować nad mięśniami 🙂

  • Marta

    Czy istnieja jakies konkretne cwiczenia, ktore pozwola na zmniejszenie roznicy miedzy talia a biodrami? (tak, zupelnie odwrotnie od tego, do czego wiekszosc dazy i na co usilnie probuje mnie przekierowac Google…)

    • Jeśli rozbudujesz mięśnie skośne brzucha, to rozbudujesz też talię.

  • Dominika

    Co robię źle, jeśli przy ćwiczeniach z pierwszej serii czuję uda a nie pośladki?

    • przy ćwiczeniu z przysiadem i odwodzeniem nogi w bok?

  • jagoda

    Witam ,gdzie prowadzi Pani treningi we Wroclawiu 🙂