Jednym z najlepszych sposobów na wprowadzenie zdrowej diety i regularnych treningów, jest planowanie lub prowadzenie dzienniczka żywieniowego – jestem o tym przekonana. Notując to, co jemy (przynajmniej na początku naszej fit drogi) jesteśmy w stanie szybko zweryfikować, czy robimy gdzieś błędy i jakie. Dodatkowo, to kolejna motywacja – nic tak nie daje kopa do działania, jak ładnie uzupełniony tydzień, który mówi nam, że daliśmy z siebie 100 procent!

I właśnie dlatego, razem z moim Patrykiem zaprojektowaliśmy darmowy fitness planner do wydruku. Znajdziecie w nim miejsce na zapisywanie swoich posiłków oraz treningów, a także śledzenie dziennego spożycia wody oraz humor danego dnia. Planner jest tygodniowy. Można go wydrukować w kolorze (polecam, bo jest uroczy!) albo normalnie w szarościach.

POBIERZ PLANNER

Jeżeli chcecie dostać taki planner, wystarczy, że zapiszecie się do newslettera bloga (chyba, że już w nim jesteście – jeśli tak, planner przyjdzie dzisiaj na waszą skrzynkę do wieczora!).

Po zapisaniu się i potwierdzeniu swojego adresu mailowego, dostaniesz ode mnie wiadomość z plikiem na maila.

Osoby, które są już zapisane do newslettera, dostaną maila z plikiem bezpośrednio na swoje skrzynki i nigdzie nie muszą się zapisywać. Sprawdźcie swoje skrzynki, folder spam oraz zakładki w mailu.

UWAGA: jeśli po zapisaniu się do newslettera nie dostałeś maila potwierdzającego ani plannera, sprawdź w folderze SPAM oraz w zakładach oferty czy innych dostępnych na Twojej skrzynce.

JEŚLI MASZ MAILA NA ONECIE LUB WP i mimo zapisania się do newslettera nie dostałeś pliku (a sprawdziłeś w spamie i zakładkach), prawdopodobnie jest to problem Twojego dostawcy. Bardzo proszę – załóż wtedy maila np. na gmail.com. Tam zawsze wszystkie wiadomości dochodzą.

Jest jakiś problem z newsletterem na onecie i wp, za co bardzo przepraszam. Na razie nie wiem jak go rozwiązać 🙂 Niekiedy maile u tych osób nie docierają.

Członkowie newslettera raz w tygodniu dostają informację o wszystkich nowych postach na blogu. Dodatkowo, przy okazji wyzwań zawsze otrzymują darmowe materiały dostępne od razu.

Mam nadzieję, że plany będą dla Was przydatne.

Dajcie znać w komentarzu, czy takie materiały Wam się podobają!

Po większą dawkę motywacji zapraszam na FACEBOOKA i INSTAGRAM.

  • Wika

    ❤️❤️❤️ Dziękujemy

  • Dagmara Dąbrowska

    super rzecz, dieta i trening w jednym zestawieniu 🙂 na pewno skorzystam 🙂 do tej pory prowadziłam zapiski na wszystko oddzielnie i produkowałam tony makulatury 🙂

  • Karolina Kk

    Jak zwykle Marta wie jak poprawić humor 🙂 Planner na pewno się przyda – nawet nie koniecznie do liczenia kcal tylko samego planowania posiłków na cały tydzień 😉
    Martuś jest szansa na jakiś wpis w tematyce tego jak poprawić wydolność oddechową, żeby podczas ćwiczeń było łatwiej i przyjemniej? Może w ogóle coś w tematyce oddychania podczas aktywności fizycznej? 🙂

  • Kasia

    Masz racje, jest uroczy! 🙂 pobieram i będę korzystać, brakowało mi takiego. Dzięki Marta 🙂

  • Roksana S

    Dzięki Marta, jest uroczy! Ale mi poprawiłaś humor! Drukuję i od poniedziałku korzystam! +100 do motywacji 😀

  • Ula Kotlicka Modrak

    jest super dzięki Marta będę korzystać 🙂 może teraz będzie mi łatwiej wszystko uporządkować 🙂

  • Mega !!! Już się zapisuję 😉

  • Lila

    Liczenie wypitych szklanek wody – najlepiej! 😀 Bardzo ładny i treściwy, już drukuję! 🙂 Dziękuję!

  • Angel M

    Wspaniały pomysł i wykonanie! Podoba mi się uwzględnienie nastroju danego dnia – no i te szklanki wody! Nie czekam na poniedziałek, korzystam od jutra! <3

  • Klaudia Klimczyk

    Super:)

  • Ewa Wyrzykowska

    Marta jesteś moją motywacją ! Wiesz jak zmotywować, niby nic wydawało by się z pozoru, a jednak to ogrom Twojej pracy włożony w to żeby tacy jak ja mieli dobrze ! Na pewno wydrukuję ! 🙂 Nic tak nie motywuje, gdy mamy plan działania i przeczytamy sobie co musimy zrobić, co robimy i co będziemy. Jak najbardziej na tak ! Plan treningowy właśnie robię ( dla ćwiczących w domu), gdybym sobie go nie pobrała, pewnie bym ćwiczyła co drugi dzień, albo odpuściła. Niektórych tylko właśnie gotowy plan motywuje, bardzo Ci dziękuję <3 jesteś wielka 🙂

  • Ekstra! 🙂 Motywacji i organizacji nigdy dość! ;)))

  • Magadalena88

    Marta! Zamówiłam! Niech się dzieje co chce 🙂 będę czekać z niecierpliwością na Twoją książkę 🙂 gratuluję Ci serdecznie! :* pozdrawiam :*

  • Łucja

    Tak trochę z innej paki i nie na temat ale mam dwa pytania na, które nie znam odpowiedzi :). Pomożesz??
    -Jakie Twoje zestawy ćwiczeń mogę wykonywać przy problemie z stawem kolanowym?
    -I czy robiąc tylko jedną serię w która wchodzi ok 5 ćwiczeń na pośladki i brzuch konieczna jest rozgrzewka?
    Z góry dziękuję za pomoc :))

  • sylwia

    super!zaraz drukuję!

  • Coco

    Plan bomba! 😀 Wielkie dzięki!

  • Ewelina

    Bardzo fany planner. Czytelny i fajnie, że uwzględniłaś też picie wody 🙂 Pozdrawiam

  • co jeśli chce wydrukowac ten planner a jest czerwiec?

  • Saku

    Od niedawna śledzę Twojego bloga Marto ale to pierszy, który mnie zatrzymał na dłużej. Zaczynam przygodę z codziennieFIT 😉