Dzisiaj przychodzę do was z nowym cyklem, w którym zaczniemy uczyć się, jak wystartować z samodzielnym treningiem na siłowni. Zapraszam do oglądania!

Chciałabym zacząć od przedstawienia wam sposobów na trening na siłowni. Zaczniemy od najbardziej podstawowej, ale świetnej metody treningowej – treningu obwodowego. Sprawdzi się zarówno dla początkujących, jak i zaawansowanych, łatwo go ułożyć i przynosi świetne efekty, dzięki swojemu ogólnorozwojowemu charakterowi i różnorodności.

Zapraszam Was do subskrypcji kanału! 

Dołącz do mnie na FACEBOOKU i INSTAGRAMIE po dodatkową dawkę motywacji!

 

  • Agnieszka Wojciechowska

    a co jesli ktos jest naprawde otyly i nie ma mozliwosci chodzenia na silownie to od czego ma zaczac???

    • Karolina Woszuk (woszka)

      Na kanale youtube Marty jest mnóstwo treningów od których można zacząć i wykonywać je w domu 🙂 Na blogu codzienniefit był nawet wrzucony darmowy plan treningowy – ja korzystam z miesięcznego – polecam! 🙂

    • Najlepiej od marszów i spacerów – są najbezpieczniejsze 🙂

  • Lena

    Hej, Marta!
    Mam pytanko. Nie myślałaś może żeby oprócz wersji video robić też tekstową tego samego tematu? Wiesz… Ja (i pewnie nie tylko ja) nie bardzo mam możliwość oglądania wielu twoich filmików od razu a są odkładane na czas dość odległy (z wielu powodów). Z koli posty mogę czytać praktycznie od razu. Gdybyś dała radę dla takich osób robić też wersję tekstową byłabym wniebowzięta.
    Bo wiesz… To takie trochę dziwne uczucie. Niby obserwuję cię na yt, ale oglądam długo po terminie. I niby wchodzę na bloga, widzę, że to musi być świetny temat – tak sądzę po tytule – a okazuje się, że to filmik, którego nie mam możliwości teraz obejrzeć i nowa dawka informacji wypala się tak szybko jak entuzjazm. Mam nadzieję, że mnie rozumiesz.

    • Postaram się pomyśleć nad rozwiązaniem tego problemu 🙂

  • Łucja N

    Ja akurat nie mam problemów mogę ćwiczyć wszystkie zestawy z Tobą. Najtrudniej jest mi nie zjeść słodkiego przeczytałam wszystkie twoje wpisy o rzuceniu słodyczy i nic nie pomaga

    • Spróbuj co drugi dzień. Widocznie to już uzależnienie od cukru – baaardzo dużo osób je ma 🙁

  • Oooo super! 😉 Przyda się bo ja zawsze fitnessy 😛

  • Monika Z.

    Bardzo przydatne, więcej takich filmików 🙂

  • Madzia

    Hejka 🙂
    Mam pytanko.
    Uwielbiam z Toba cwiczyc i mam prosbe, czy moglabys zrobic filmik z treningiem na wzmocnienie plecow? Mam problem z odcinkiem ledzwiowym i piersiowym i mimo ze staram sie cwiczyc do Twoich zestawow, ten bol caly czas mi dokucza :/
    Z gory dziękuję,
    Madzia

    • Madziu, a jaki to problem? Może wymaga wizyty u lekarza?

  • Asia

    Witaj :).

    Z góry chcę zaznaczyć, że uwielbiam Twojego bloga a ten post pojawił się w idealnym momencie. Szkoda tylko, że jest dość ogólny dla kogoś kto dawno nie był na siłowni. Domyślam się, że masz mało czasu, jednak czy nie zechciałabyś zrobić przykładowego planu treningowego na siłowni?

    Na studiach akurat mam do zaliczenia wf i pomyślałam, że pomimo ćwiczeń w domu, wykorzystam ten czas na trening na siłowni, na którą zapisałam się. Problemem jest to, że dowiedziałam się iż trenera nie będzie i muszę sama wszystko robić. Czuję się zagubiona w tym. Nie wiem ile dziewczyn też ma ten problem, jednak myślę, że taki przykładowy trening byłby dobrą motywacją do rozpoczęcia trenowania na siłowni. Tak naprawdę spora część moich znajomych woli siedzieć w domu i ćwiczyć czy jak już biegać na świeżym powietrzu, bo moją dość negatywny obraz ćwiczeń na siłowni i zwyczajnie się boją.
    W każdym razie to taka mała prośba ode mnie ;). Może są osoby, które mają podobny problem.

    Pozdrawiam 🙂

    • Myślę o nagraniu takiego treningu, zapisuję na listę 🙂

  • Amuro14

    Marto mogłabyś w opisie swoich treningów pisać jaki to rodzaj? Kiedy układam plan to dopuki nie zrobię jakiegoś treningu nie jestem pewna czy to np cardio czy interwał. Wiem że czasem piszesz, mogłabyś dawać taką informację przy każdym filmiku? 🙂

  • kolorowe szyszki

    Trochę z innej beczki…czytam i korzystam z Twojego bloga od pół roku.moja przygoda z ćwiczeniami zaczęła się od Twoich cw i trwa:) mam jednak problem z rozejsciem się kresy białej (po 2porodach) brakuje profesjonalnych cw w tym temacie.moze pomozesz??bardzo liczę na fachową poradę.pozdrawiam

  • Marcelina

    Marta, zwrócę Ci uwagę na coś, ale kompletnie nie złośliwie, tylko żeby lepiej oglądało się filmy 🙂 Denerwuje mnie bardzo gestykulacja, cały czas machasz rękami przez co w ogóle nie mogę skupić się na tym co mówisz i nic nie rozumiem 😛 Nie wiem czy innym też to przeszkadza, ale może postaraj się to ograniczyć 🙂 Film super i bardzo przydatny, ale musiałam go obejrzeć trzy razy, żeby rzeczywiście skupić się na jego sensie:DD pozdrawiam serdecznie 🙂

  • Głosujemy !❤

  • Angel M

    Droga Marto!
    Kupiłam jeden z Twoich planów treningowych, który staram się sumiennie wykonywać (świetna robota swoją drogą! <3), ale mam do Ciebie pytanie odnośnie ćwiczeń, w trakcie których obciążamy ręce. Czym mogłabym zastąpić przykładowo taką żabę? Zdaję sobie sprawę, że to ćwiczenie motywuje całe ciało do pracy, ale ze względu na wciąż rosnący ganglion w nadgarstku, nie mogę go obciążać 🙁

  • Kamila

    Mam propozycję treningu. Do tej pory nie znalazłam niczego takiego, a mianowicie trening dla osób bardzo otyłych, które nie mogą skakać, biegać itp. Bardzo bym prosiła o ile jest taka możliwość. Byłabym bardzo wdzięczna i zapewne nie tylko ja. Pozdrawiam

  • Postaram się nagrać taki trening 🙂

  • sprintem w miejscu, przysiadem z wyskokiem, skokiem w dal i powrót truchcikiem

    • Angel M

      Dziękuję! <3

  • Kochana, niestety najlepiej byłoby się udać do fizjo, który obejrzałby Twój brzuch i doradził odpowiednie ćwiczenia 🙂

  • Monika Wrona

    Hej 🙂
    Od jakiegoś czasu robię Twoje ćwiczenia i w końcu zdecydowałam się na pójście na siłownie. Mam pytanie, które możliwe, że się już kiedyś pojawiło, ale jak często w ciągu tygodnia można chodzić na siłownie? 🙂
    Dziękuje 😀

    • Martuskowa

      ja również zaczynam i staram się być 3 razy w ciągu tygodnia

  • Paulinka Socha

    Witam , nowa w temacie jestem i na Twojej super stronie .
    Chciałabym ten trening obwodowy robić ale mam za wiele mięśni !!! i za dużo tłuszczu ! Chciałabym bardziej spalający niż rzeźbiący . Jak to zrobić co połączyć ?? bieżnia 30 sek i następnie np orbitrek ? czhyba za krótki czas na te ćwiczenia . Ludzie na siłowni patrzyliby się jak na głupią:) a Biegać długich dystansów nie umie mnie lubię i nie będę 🙂 CO ROBIĆ? ?:) Pomóż proszę /

  • Marzenek

    Hej Marta! Rewelacyjny ten Twój blog ale to już pewnie wiesz. Super, że pomyslałaś o wielbicielach siłowni i w związku z tym mam pewną sugestię. Może byś nagrała filmik jak prawidłowo ćwiczyć na maszynach i co można robić z ciezarkami, taśmami itp. Pozdrawiam Cię serdecznie!