Podkręcenie spalania kalorii po treningu, lepsza kondycja, sprawność i spalone kalorie? Ależ proszę bardzo! Wystarczy trening spalający oparty na protokole tabaty!

TRENING SPALAJĄCY

Przygotowałam dzisiaj dla was trening spalający, oparty na protokole tabaty. Dlaczego „oparty”, a nie „tabata”? Według oryginalnych założeń, tabata miała trwać 4 minuty i polegać na powtarzaniu jednego, intensywnego i wielostawowego ćwiczenia. Zmodyfikowałam trochę ten pomysł, układając 30-minutowy trening składający się z 5 „tabat” z różnymi ćwiczeniami, których trudność się zwiększa. Wybrałam jednak ćwiczenia, które – tak jak w oryginale – angażują jak najwięcej partii mięśniowych.

Ten trening, dzięki charakterowi interwału, podkręci trochę nasz metabolizm i pozwoli spalić kalorie jeszcze po zakończeniu ćwiczeń, a nie tylko w trakcie.

Jeśli wam się podoba – dajcie koniecznie znać! To niesamowita motywacja do dalszej pracy.

Zapraszam Was do subskrypcji kanału! 

Dołącz do mnie na FACEBOOKU i INSTAGRAMIE po dodatkową dawkę motywacji!

  • Ania W

    umarłam 😀

  • Super! Tabata to jeden z moich ulubionych treningów na fitnessie a teraz będę go mogła robic w domu 🙂

  • Akurat przestały mnie boleć pośladki po treningu dla osób siedzących także mogę się brać do ćwiczeń 🙂

  • Magda

    Fajny! Zrobilam 🙂 zakwasy ud jak malowane dzis :/

  • Patrycja

    Hejka od jakiegos czasu cwicze ale niestety zaczely bolec mnie kolana. Myslalam ze to przejdzie z czasem ale niestety tak sie nie stalo. Jak mam dzien przerwy jest lepiej ale jak tylko wracam do treningu kolana znow bola. Czy robie cos zle prosze o porade.

  • Marta ! świetny trening 🙂
    Nie wiem jak Ty to robisz, ale każdy Twój kolejny trening jest coraz lepszy ! Widać, że się rozwijasz 🙂 Trzymam kciuki za Twój dalszy rozwój 🙂

  • w swoim rodzaju

    Świetny trening. Uwielbiam tabate, a tą w Twojej wersji na pewno będę powtarzać bo bardzo mi się spodobała 🙂

  • Oresteja

    Marta! jesteś w tym treningu taka stanowcza, że aż strach go nie skończyć ! 😀 😀

  • Ciekawy pomysł na trening 😉

  • KAŚKA

    Potrafisz wykończyć 🙂

  • Łucja

    Super trening tylko szkoda że tyle wyskoków itp a niestety ze względu na moje chore kolano niektóre ćwiczenia musiałam odpuścić.

  • Roksana

    Hej, Martula 🙂 Jestem początkująca i miałabym do Ciebie kilka pytań. Czy w moim początkującym stanie mogę spokojnie ćwiczyć cardio, 500 kalorii, fit body, pośladki, odchudzający na całe ciało, wewnętrzna strona ud bez ryzyka, że zejdę? XD
    Na pewno wiesz, jak to jest z początkującymi – od razu chcą łapać wszystko. Ale ja po prostu chcę się solidnie wziąć się za siebie i zacząć zdrowo żyć. Proszę, doradź mi.
    A tak w ogóle chciałabym Ci podziękować za tyle serca, które włożyłaś w realizację tego bloga. Jesteś mega osobą i bardzo pozytywną! 🙂

  • Juustyna

    Rewelacyjny trening! Właśnie skończyłam ćwiczyć i jest moc:) Czuję, że bardzo efektywnie spędziłam te 30 minut. Dzięki, Marto.